مدیر کل امور عشایر استان:

شهید آیت الله رئیسی به طور واقعی و ملموس از مشکلات عشایر گره‌گشایی می‌کرد

مدیرکل امور عشایر استان اردبیل گفت: شهید آیت الله رئیسی در دوران ریاست جمهوری به طور واقعی و ملموس از مشکلات عشایر گره‌گشایی می‌کرد.

حاتم طهماس پور با اشاره به اهتمام دولت شهید آیت الله رئیسی به حل مشکلات عشایر اظهار کرد: شهید آیت الله رئیسی تنها رئیس جمهوری بود که در سفر‌های استانی به طور واقعی و ملموس از مشکلات عشایر گره گشایی کرد.

طهماس پور با اشاره به دستور شهید رئیسی برای تامین ۲۳۰ هزار پنل خورشیدی برای عشایر اظهار کرد: در این چهار چوب امسال یک هزار پنل خورشیدی بین عشایر استان اردبیل توزیع خواهد شد.

 او اضافه کرد: نیاز نسیت عشایر برای دریافت این پنل‌ها به اداره عشایر مراجعه کنند بلکه همانند سال گذشته به هر "اوبه" یک دستگاه پنل خواهیم داد تا عشایر از بابت روشنایی مشکلی نداشته باشند.

مدیرکل امور عشایر استان اردبیل خاطرنشان کرد: در تامین آب هم لوله مورد نیاز ۸۰ درصد عشایر در مناطق ییلاقی تامین شده است و در این بخش هم عشایر استان مشکلی نخواهند داشت.

او در پایان با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری گفت: عشایر همواره و در هر جا نیاز بوده در صحنه‌های مختلف حضور داشته به ویژه در مشارکت در ادوار مختلف انتخابات حرف اول را زده‌اند امروز هم عشایر پای نظام و انقلاب هستند و حتما حضور پرشور در انتخابات خواهند داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.