تغییر زمان امتحانات پایانی طلاب سطوح عالی حوزه علمیه قم

معاون آموزش حوزه علمیه قم تغییرات برنامه امتحانات پایان سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ طلاب سطوح عالی در خرداد و مرداد را اعلام کرد..


حجت‌الاسلام والمسلمین علی اصغر همتیان درباره برنامه امتحانات پایان سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ طلاب سطوح عالی حوزه علمیه قم، گفت: در برنامه امتحانی که پیش از این طراحی و اعلام شده بود قرار بود امتحانات پایان سال تحصیلی۳۰ خرداد تا ۴ تیرماه برگزار شود و تمهیدات لازم بر اساس همین برنامه پیش بینی شده بود، اما در شرایط فعلی تغییراتی ایجاده شده است.

وی ادامه داد: بعد از شهادت جانسوز شهدای خدمت و اعلام تقویم برگزاری انتخابات ریاست جمهوری با توجه به ضرورت جهاد تبیین و نقش آفرینی اساتید و طلاب در عرصه سرنوشت ساز انتخابات ریاست جمهوری تغییر برنامه امتحانی پایان سال ضروری به نظر رسید، بر این اساس مقرر شد امتحانات نوبت خرداد از ۲۰ تا ۲۴ خردادماه برگزار شود.

به گفته حجت‌الاسلام همتیان، علاوه بر برنامه فوق، مقرر شد بعد از ایام تبلیغی دهه اول محرم، اوایل مرداد ماه نوبت امتحانی دیگری نیز برگزار و طلابی که به هر دلیل امکان حضور در امتحانات خرداد را ندارند بتوانند در این نوبت امتحانی شرکت کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه قم درباره برگزاری امتحانات شهریور هم اعلام کرد که این امتحانات نیز طبق روال برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام همتیان یادآور شد که جزئیات برنامه امتحانی خرداد و مرداد به زودی اعلام خواهد شد.

منبع:مهر

برچسب ها: طلاب ، حوزه علمیه قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.