تولید آثار هنری درباره «شهید جمهور»

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: باید آثار هنری در قالب‌های مختلف در رثای «شهید جمهور» تهیه، تولید و به عنوان یک وظیفه در امروز به دوش ما، برای آیندگان عرضه شود.

اعظم روانشاد ظهر امروز در دیدار با مسئول بسیج هنرمندان لرستان ضمن تسلیت ایام شهادت رئیس جمهور و همراهانشان گفت: ایجاد فضای تعاملی بیشتر، افزایش ارتباط و برپایی جلسات مدون نقش بسزایی در هم‌افزایی و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیج هنرمندان دارد.
وی تاکید بر نقش حیاتی هنرمندان در مسیر مقابله با جنگ نرم دشمن گفت: می‌توان با هم‌افزایی بیشتر در برابر هجوم‌های فرهنگی و رسانه‌ای گام‌های موثرتری برداریم.
روانشاد با اشاره به اهمیت گفتمان‌سازی و تولید آثار هنری درباره «شهید جمهور»  تاکید کرد: باید آثار هنری در قالب‌های مختلف در رثای «شهید جمهور» تهیه، تولید و به عنوان یک وظیفه در امروز به دوش ما، برای آیندگان عرضه شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه به واسطه شهادت آیت‌الله رئیسی اعتماد عمومی در جامعه ایجاد شده است، افزود: با توجه به در پیش بودن انتخابات و اهمیت مشارکت بالا، حفظ و نگهداری این اعتماد عمومی بر عهده ماست، از این‌رو وظیفه داریم خدمات شهید رئیسی را ثبت و به جامعه معرفی کنیم.
وی با اشاره به اهمیت انتشار فراخوان تولید آثاراز سوی بسیج هنرمندان استان گفت: ثبت روایت‌های مردمی و تاریخ نگاری و مستندنگاری از شهید جمهور مورد تاکید است.
روانشاد به تشکیل کمیته نخبگانی رفع دغدغه‌های فرهنگی مقام معظم رهبری در استان اشاره کرد و افزود: این کمیته به زودی در استان کارخود را آغاز خواهد کرد.
روانشاد افزود: ایجاد شرایط مساعد برای شکوفایی و خلاقیت هرچه بیشتر اصحاب فرهنگ و هنر در بستری امن از اولویت‌های این اداره کل است.

برچسب ها: ارشاد ، هنر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.