لزوم توسعه همه رشته‌های ورزشی در سطح شهرستان‌ها

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه بر لزوم توسعه همه رشته‌های ورزشی در سطح شهرستان‌ها تاکید کرد و گفت : باید رشته‌های ورزشی مختلف از مرکز استان تمرکززدایی شود و در شهرستان‌ها توسعه بیشتری پیدا کنند.

منوچهر حاتمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در مجمع انتخابات ریاست هیات کونگ فو استان کرمانشاه، با بیان اینکه کرمانشاه زیرساخت‌های خوبی برای میزبانی مسابقات مختلف دارد، گفت : با توجه به این ظرفیت‌ها، می‌توانیم میزبانی مسابقات ملی و بین‌المللی و اردو‌های مختلف را برعهده بگیریم. 

وی توسعه ورزش قهرمانی و همگانی را دو رویکرد اصلی پیش روی استان در سالجاری عنوان کرد و افزود: همه هیات‌های ورزشی در این زمینه باید تلاش و اهتمام داشته باشند و سعی کنند ورزش را از مرکز استان تمرکززدایی کنند و روی توسعه رشته‌های خود در شهرستان‌ها برنامه‌ریزی بیشتری داشته باشند. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان اضافه کرد: به این منظور روسای هیات‌ها باید بازدید از شهرستان‌ها را افزایش دهند، میزبانی مسابقات مختلف را به شهرستان‌ها واگذار کنند، امکانات زیادتری به آنها بدهند و برای ارتقاء سطح مربیان و داوران شهرستانی برنامه‌ریزی کنند. 

وی تاکید کرد: هیات‌های شهرستانی بازوان اجرایی هیات‌های استانی هستند، لذا هر میزان که آنها را تقویت و حمایت کنیم، نتیجه آن در رشد و ارتقاء خود هیات استان موثر خواهد بود و استعداد‌های بزرگی از دل شهرستان‌ها نیز کشف می‌شود. 

حاتمی با ابراز رضایت از عملکرد هیات کونگ فو کرمانشاه، تصریح کرد: یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت این هیات تعهد، دلسوزی و همراهی و همدلی بین ورزشکاران، مربیان و کادر فنی هیات است. 

وی کرمانشاه را یکی از قطب‌های اصلی کونگ‌فو در ایران دانست و تاکید کرد: اگر کونگ فو کرمانشاه توانسته در سطح کشور جایگاهی برای خود کسب کند، ناشی از زحمات و خستگی ناپذیری این مجموعه است. 

مدیر کل ورزش و جوانان استان به میزبانی شهرستان قصرشیرین در برگزاری مسابقات کونگ فو قهرمانی آسیا در دهه ۹۰ اشاره کرد و گفت: این میزبانی کار بزرگی بود که کرمانشاه به خوبی توانست آن را مدیریت کند و در حال حاضر نیز این ظرفیت را داریم که بازهم میزبانی مسابقات بزرگ کونگ فو را برعهده بگیریم. 

وی خاطرنشان کرد: کونگ‌فوکرمانشاه از زمان‌های گذشته تاکنون از نظر سطح فنی در کشور در جایگاه بالایی قرار داشته و باید این جایگاه با برنامه‌ریزی در آینده هم حفظ شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.