شهیدامیرعبداللهیان در حمایت از فلسطین سنگ تمام گذاشت

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: شهید امیرعبداللهیان در حمایت از مردم فلسطین، جبهه مقاومت و محکومیت رژیم صهیونیستی سنگ تمام گذاشت.

 فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در خوراسگان گفت: هفته گذشته سالگرد عملیات فتح خرمشهر را داشتیم، عملیاتی که افتخار اصفهانی‌ها است چرا که اولین نیروهایی که به فرماندهی حاج احمد کاظمی و شهید کاظمی وارد خرمشهر شدند، نیروهای لشکر امام حسین (ع) و نجف اشرف بودند.

سردار مجتبی فدا با بیان اینکه این عملیات دهم اردیبهشت آغاز شده و صبح سوم خرداد به اتمام رسید، افزود: بعد از عملیات فتح‌المبین، صدام متخصصین و کارشناسان نظامی دنیا را دعوت کرد تا مانع از حضور نظامیان ایرانی شود و آن‌ها گفتند خرمشهر دژ نفوذناپذیر است اما زمانی که اراده خدا بر شکست دشمن و یاری مستضعفین قرار می‌گیرد شرایط تغییر می‌کند.


 او با بیان اینکه رزمندگان ما ۲۳ روز جنگیدند و در ۴ مرحله عبور از رودخانه، رسیدن به مرز، بستن مرز و ورود به شهر این حماسه را رقم زدند، گفت:  نیروهای بعثی هلیکوپتر فرستادند تا فرماندهان عراقی را به مقر برسانند اما رزمندگان ملخ هلیکوپتر را مورد اصابت قرار دادند و بدنه هلیکوپتر سقوط کرد و وقتی فرماندهان عراقی کشته شدند، امید تمام نیروهای عراقی ناامید و تسلیم شدند؛ این عملیات بزرگی بود که دنیا را به تعجب وا داشت.

سردار فدا  با تاکید بر اینکه هیچکس جرات نگاه چپ به رژیم غاصب صهیونیستی را نداشت اما ۸ ماه است که مستاصل است و قدرت غلبه و پیروزی ندارد چرا که ضربه غیر جبرانی را خورده و راهی جز تن دادن به خواسته‌های فلسطین ندارد، تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی از زمان طوفان‌الاقصی شروع به ضربه زدن به ما کرد و به مرور برای اینکه وسعت درگیری را بالا ببرند افرادی مانند شهید سید رضی را به شهادت می‌رساند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان عنوان کرد: صهیونیست‌ها جنایت بزرگ در شهادت شهید زاهدی را رقم زدند و زمانی که این جنایت عظیم رقم خورد، رهبر انقلاب در روز عید فطر بیان کردند رژیم صهیونیستی جنایت سنگینی را مرتکب شد و تنبیه خواهد شد و روز ۲۵ فروردین به‌صورت آشکار در حالی که امکان غافلگیری وجود نداشت عملیات وعده صادق را رقم زدیم.

سردار فدا با بیان اینکه وعده صادق عملیات سخت و پیچیده‌ای بود چرا که تمام سامانه‌های پدافندی را پای کار آوردند، ۲۰ کشور به کمک آمدند تا پهپاد و امکانات دفاعی ما را موردحمله قرار دهند، توضیح داد: رژیم صهیونیستی وقتی عملیات تروریستی را انجام داد شروع به تحریک ما کرد تا بدون برآورد و عجولانه وارد شده و نتوانیم اهداف مورد نظرمان را هدف قرار دهیم اما ما مشغول به طراحی و برنامه‌ریزی کردیم و در مقابل شروع به تهدید کردند و زمانی که اقتدار مردم را دیدند، از روش‌های مختلف شروع به التماس کردند و درخواست دادند هدف کوچکی را بزنیم اما جمهوری اسلامی طراحی خود را انجام داد و عملیات محدود با هدف مراکز نظامی را انجام داد.

وی با تاکید بر اینکه حجم و بزرگی عملیات به قدری قابل تشخیص بود که در عراق، سوریه، فلسطین و لبنان دل مردم مسلمان را شاد کرد، بیان کرد: در روزهای اول می‌گفتند ۹۹ درصد موشک‌ها را زدیم و هفته قبل گفتند ۷۴ درصد و به مرور کمتر می‌شود؛ عملیات وعده صادق، عزت، بزرگی و قدرت جمهوری اسلامی را به دنیا نشان داد و بعد از ۸۰ سال ثابت کرد تنها کشوری است که می‌تواند بدون ترس و وحشت رژیم صهیونیستی را مورد حمله قرار دهد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان تاکید کرد: برای موج دوم و سوم آماده بودیم و همانجا اتمام حجت کردیم که اگر رژیم صهیونیستی فرد، مکان و تجهیزاتی را متعلق به جمهوری اسلامی را در دل سرزمین‌های جبهه مقاومت مورد حمله قرار دهد از خاک مقدس جمهوری اسلامی رژیم صهیونیستی را مورد هجوم قرار می‌دهیم و این عظمت و بزرگی را شهدا و حمایت دولت به ارمغان آورد.

سردار فدا با بیان اینکه شهید امیرعبداللهیان در حمایت از مردم فلسطین، جبهه مقاومت و محکومیت رژیم صهیونیستی سنگ تمام گذاشت، خاطرنشان کرد: اجر و مزد شهادت آیت‌الله رئیسی این است که شیوه و منش او و همراهانش را سرلوحه کار خود قرار دهیم و این اجر در هشتم تیر یعنی در روز انتخابات مشخص خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.