ضرورت واگذاری فاز دوم اراضی در منظریه شهرکرد

شهردار شهرکرد گفت: فاز دوم اراضس در منظریه باید واگذار شود تا شهرداری بتواند اقدامات بیشتری در این محله انجام دهد.

محمد حسین واحدیان در جلسه علنی شورای اسلامی با اشاره به هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی، اظهار داشت: هم‌افزایی دستگاه‌ها می‌تواند زیبایی شهر را دو چندان و شیرینی و حلاوت اقدامات برای مردم را چند برابر کند.

وی افزود: شهرداری و راه و شهرسازی دو بازوی اجرایی توانمند هستند که می‌توانند شهر را از باب پویایی، توسعه، عمران و آبادانی شهر متحول کنند.

واحدیان اضافه کرد: با توجه به اینکه شش ماه ابتدای سال در شهرکرد یک فرصت طلایی برای انجام اقدامات عمرانی است، بنابراین می‌طلبد فاز دوم در منظریه واگذار شود تا شهرداری بتواند اقدامات بیشتری در این محله انجام دهد.


بیشتر بخوانید


وی گفت: با توجه به اینکه جمعیت قابل توجهی در منظریه ساکن هستند، بنابراین ایجاد زیرساخت‌ها و آماده‌سازی در این محله امری ضروری است که عمدتاً در منظریه کار‌های آماده‌سازی انجام شده است.

واحدیان بیان داشت: ایجاد بازار روز در این محله ضروری است که استاندار نیز بر این امر تأکید دارند، بنابراین می‌طلبد راه و شهرسازی تدابیر لازم در این خصوص را بیندیشد.

وی با اشاره به ضرورت توسعه میدان میوه و تره‌بار، گفت: برای توسعه میدان میوه و تره‌بار نیاز است اقداماتی از جمله احداث سردخانه و توسعه غرفه‌ها انجام شود که با همکاری راه‌وشهرسازی با آسودگی خاطر می‌توان آن را به سرانجام رساند.

واحدیان با بیان این‌که در اجرای طرح نهضت ملی مسکن شهرداری همکاری لازم را با راه و شهرسازی در حوزه صدور پروانه ساختمانی داشته است، ادامه داد: پروانه ساختمانی برای محلات مورد تقاضا از سوی راه و شهرسازی صادر شد و چیزی را گلوگاه قرار ندادیم و همکاری لازم به عمل آمد، چراکه زمان و رفاه مردم برای ما مهم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۳:۴۰ ۰۹ خرداد ۱۴۰۳
ساخت خانه های ویلایی و حیاط دار می‌باید در شهرکرد افزایش یابند و از ساخت خانه های کندویی و آپارتمانی جلوگیری کرد