ساخت دومین پارک بانوان در همدان

مدیر منطقه ۴ شهرداری همدان گفت: به منظور ایجاد فضای امن و رفاه حال بانوان، پارک و مجتمع فرهنگی و تفریحی بانوان همدان در مساحت ۱۲ هزار مترمربع در کوی علی‌آباد ساخته می‌شود.

 علی طهماسبیان  از ایجاد مجتمع فرهنگی، تفریحی، آموزشی بانوان همدان به مساحت ۱۲ هزار مترمربع در مجاورت کوی علی‌آباد شهرداری منطقه چهار در آینده‌ای نزدیک خبر داد و اظهار کرد: با توجه به افزایش گسترش فضای سبز و نیاز شهروندان منطقه چهار به ایجاد فضایی امن و با نشاط برای گذراندن اوقات فراغت بانوان، در نظر داریم با همکاری حوزه علمیه خواهران فدک اقدام به ایجاد مجتمع فرهنگی، تفریحی، آموزشی بانوان در مجاورت کوی علی‌آباد کنیم.

وی با اشاره به اینکه پیش‌نویس تفاهم‌نامه با حوزه علمیه خواهران فدک منعقد شده است، افزود: در این راستا قرار است زمینی حدود ۱۲ هزار مترمربع از فضای محصور در اختیار حوزه علمیه نسبت به ایجاد پارک بانوان، تحویل شهرداری منطقه چهار شود.

مدیر منطقه ۴ شهرداری همدان با تاکید بر اینکه درصدد هستیم این مکان تبدیل به فضایی برای برگزاری کلاس و دوره‌های آموزشی خانواده، مهارت زندگی، حرفه‌آموزی و برگزاری مراسم ملی و مذهبی شود، ادامه داد: ایجاد فضایی برای گذراندن اوقات فراغت بانوان در راستای افزایش نشاط و امیدآفرینی حائز اهمیت است و به دنبال احداث این مجتمع هستیم.

طهماسبیان اضافه کرد: امیدواریم با همکاری حوزه علمیه خواهران بتوانیم فضایی را ایجاد کنیم که قابلیت بهره‌برداری حداکثری در راستای بهره‌مندی بانوان شهر همدان به ویژه اهالی منطقه چهار را داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه این پارک دومین پارک اختصاصی بانوان در شهر همدان خواهد بود، گفت: در صورت احداث این مجتمع، نخستین پارک اختصاصی بانوان در محلات کم‌برخوردار شهر همدان به زودی تقدیم شهروندان خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
سلام والا این انتهایی اسلام شهر هم یه فضایی سبز پارک میخواد ماهم آرامش می‌خوایم پارکی چیزی نزدیک نداریم بریم درصورتی که کنار بلوار زمین هست برای پارک ولی چون منطقه پایین شهره رسیدگی نمیشه