بهره برداری از ۲ پروژه روکش آسفالت راه روستایی در شهرستان آمل

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آمل از بهره برداری عملیات اجرایی آسفالت و روکش آسفالت راه‌های روستایی به طول ۲ کیلومتر خبر داد.

جلیل محمدزاده رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آمل از بهره برداری عملیات اجرایی آسفالت و روکش آسفالت راه‌های روستایی به طول ۲ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان با هدف ایمن سازی و رفع نقاط پرتصادف خبر داد.

او افزود: پروژه آسفالت راه خاکی دنگپیا به ممرزکتی بخش دابودشت این شهرستان به طول ۱ کیلومتر با اعتباری بالغ بر حدود ۱ میلیارد تومان و پروژه روکش آسفالت راه روستایی رودباردشت به بزمینان بخش مرکزی آمل به طول ۱ کیلومتر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

محمدزاده گفت: این دو پروژه در تسهیل انتقال محصولات کشاورزی و باغی به بازار مصرف ضمن اینکه نقش موثری در رونق اقتصاد مولد روستایی دارد، در کاهش تصادفات و افزایش ایمنی هر دو محور با چندین روستا و مناطق گردشگری جنگلی نیز تاثیر قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت.

او افزود: راه روستایی به عنوان قسمتی از توسعه روستایی، یکی از فعالیت‌های این اداره را تشکیل می‌دهد که شامل حفظ و نگهداری راه‌های روستایی اعم از ترمیم و لکه‌گیری آسفالت، خط‌کشی راه‌های آسفالته، نصب علائم، شانه سازی و پاک‌سازی حریم راه‌های روستایی و ... است.

محمدزاده گفت: آبادانی روستا‌ها منوط به بهبود وضعیت راه‌های روستایی است و بهبودی این مسیر‌ها می‌تواند مسیر کشور برای توسعه پایدار را نیز هموار کند، چراکه خدمات زیربنایی همچون این راه‌ها از مهم‌ترین عوامل توسعه جوامع مختلف محسوب می‌شود.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آمل افزود: ایمن سازی و بهسازی راه‌های ارتباطی این شهرستان از جمله فعالیت‌های مهم این اداره می‌باشد که اقدامات گسترده‌ای را در زمینه بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی در دست اجرا دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.