۳۰ کیلوگرم موادمخدر از یک منزل در مهاباد کشف شد

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: ۳۰ کیلوگرم موادمخدر تریاک از یک منزل در یکی از محلات این شهر کشف شد و یک نفر نیز در این خصوص دستگیر شده است.

سرهنگ یوسف اشرفی فرمانده انتظامی مهاباد گفت: در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی محله محور و کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی سودجو در امر تهیه و توزیع موادمخدر در یکی از محلات شهر مهاباد، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده، متهمان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در اقدام غافلگیرانه یک نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مهاباد بیان کرد: در بازرسی ماموران از منزل متهم ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

سرهنگ یوسفی با بیان اینکه در این عملیات یک دستگاه خودرو سواری نیز توقیف و روانه پارکینگ شد، در ادامه گفت: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک و توزیع‌کنندگان مواد پمخدر با شماره تلفن ۱۱۰ تماس و عوامل انتظامی را مطلع سازند تا نیرو‌های انتظامی بتوانند با ورود به موقع خود با سوداگران مرگ مقابله کنند.

مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با موادمخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بداخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج‌گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت و سه کلانتری در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.