انهدام باند سرقت احشام در شهرستان ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از شناسایی و دستگیری سه سارق احشام با کشف ۲۰ راس گاو خبر داد.

سرهنگ  محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در پی وقوع سرقت احشام (گاو) در یکی از استان‌های همجوار و انتقال احشام به شهرستان ری، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران کلانتری ۱۷۶ این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: ماموران کلانتری حسن آباد با بررسی میدانی و انجام اقدامات تخصصی پلیسی موفق به شناسایی ۳ سارق درارتباط با این سرقت شده که پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی و هماهنگی متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند در بازرسی از مخفیگاه آنان تعداد ۲۰ راس گاو مسروقه کشف و به همراه متهمان به کلانتری منتقل گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: سارقان در مواجهه با ادله و مدارک پلیس و در تحقیقات به عمل آمده به بزه انتسابی اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به پلیس آگاهی فرماندهی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: پلیس قاطعانه با مخلان نظم و آسایش شهروندان برخورد خواهد کرد و از مردم تقاضا داریم توصیه‌های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود جدی گرفته و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، موضوع را سریعاً از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار