شبکه فیبرنوری شهرک صنعتی هشتگرد استان البرز راه اندازی شد

مدیر شرکت مخابرات استان البرز از راه اندازی شبکه فیبر نوری شهرک صنعتی هشتگرد شهرستان ساوجبلاغ با هدف جهش تولید و رونق اقتصادی منطقه خبر داد.

عبداله بیان در آیین افتتاح شبکه فیبر نوری شهرک صنعتی هشتگرد افزود: این شهرک صنعتی با برخورداری از تعداد زیادی واحد تولیدی و صنعتی یکی از مناطق تاثیر گذار اقتصادی استان البرز و کشور است.

وی گفت: در آینده نزدیک تمام شبکه های مسی مخابراتی استان البرز جمع آوری و فیبرنوری جایگزین آن ها خواهد شد؛ با این اقدام کیفیت و سرعت اینترنت ارتقاء خواهد یافت.
بیان اضافه کرد: مهمترین ویژگی فیبرنوری پایداری خوب و کاهش سرقت و آسیب های آن است ضمن آنکه کیفیت و سرعت اینترنت در بستر فیبر نوری بالا است.
مدیر شرکت مخابرات البرز افزود: در شبکه مسی مخابراتی محدودیت و ناپایداری اینترنتی وجود دارد و بالاترین سرعت آن ۱۶مگابیت در ثانیه است اما سرعت اینترنت در بسترفیبر نوری تا یک هزار مگابیت و حتی بیشتر در ثانیه است.
وی گفت: تمام شرکت ها و کسب و کارهای اقتصادی برای معاملات ملی و بین المللی در بستر مجازی نیازمند ارتباط باکیفیت و پایدار هستند که خوشبختانه این شاخصه در فیبرنوری وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.