بهره‌برداری حدود یک هزار واحد مسکن روستایی در شهرستان رزن

فرماندار رزن گفت: حدود هزار واحد مسکن روستایی به همت دولت سیزدهم طی سال گذشته در این شهرستان ساخته و یا بهسازی شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

علی اصغر غفاری آثار گفت: در حوزه طرح نهضت ملی مسکن شهرستان نیز اتفاقات خوبی رخ داده و مشکلی در رابطه با تامین زمین آن نداریم.

او گفت: مرحله نخست این پروژه به طور قطع تا تیرماه سال جاری طبق وعده داده شده قابل افتتاح و بهره‌برداری است و نخستین ساکنان در این ساختمان‌ها سکونت خواهند کرد.

فرماندار رزن گفت: در مرحله نخست طرح نهضت ملی مسکن شهرستان رزن ۹۴ واحد مسکونی ساخته می‌شود.

غفاری با اشاره به اینکه در شهر دمق نیز واحد‌های مسکونی به متقاضیان واگذار شده است و مشکلی در این شهر نداریم، گفت: مرحله دوم طرح نهضت ملی مسکن نیز ۳۳۲ واحد مسکونی ساخته می‌شود که ۹۲ واحد آن به متقاضیان واگذار شده و سایر واحد‌ها نیز آماده واگذاری است.

او گفت: فاز سوم این طرح نیز در زمینی به مساحت نزدیک به ۴۰ هکتار اجرا می‌شود که هم اینکه به دنبال گرفتن مصوبه ماده پنج آن هستیم.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان رزن ۲ هزار و ۳۳۲ واحد مسکونی نیاز دارد که با تملک و گرفتن مجوز ساخت در این اراضی مشکلات مسکن شهرستان برطرف خواهد شد.

فرماندار رزن گفت: در حوزه طرح جوانی جمعیت، یک هزار نفر از جمعیت شهرستان در سامانه وزارت راه و شهرسازی نام نویسی کرده‌اند که زمینی به مساحت ۲۳ هکتار در روستای فارسجین تملک دارایی شده است و پس از قطعه بندی به افراد واجد شرایط واگذار می‌شود.

به گفته غفاری۵۶ واحد از پروژه ۸۰ واحدی شهر دمق به متقاضیان واگذار شده است و هفت قطعه زمین نیز آماده شده تا به ۱۴ نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) با شرایط موجود واگذار شود.

رزن به مرکزیت شهری به همین نام در شمال شرقی استان همدان قرار دارد.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار