رأی‌گیری در انتخابات ریاست جمهوری صرفاً با دو مدرک هویتی

رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: در انتخابات ریاست جمهوری صرفاً با یکی از دو مدرک کارت ملی و شناسنامه رأی گیری انجام می‌شود.

 علی اکبر عزیزی رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی پنج مدرک کارت ملی، شناسنامه، گواهینامه، کارت پایان خدمت و گذرنامه مورد تایید بود که در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری صرفا با یکی از دو مدرک اصل شناسنامه و کارت ملی رأی گیری انجام می‌شود.

وی افزود: کمیته‌های مختلف انتخابات استان تشکیل شده و ستاد انتخابات از ششم خرداد ماه به دستور وزیر کشور فعال شده و کار را در سطح استان و شهرستان‌ها آغاز کرده است.

عزیزی ادامه داد: همچنین احکام اعضای کمیته‌ها توسط استاندار به اعضای ستاد انتخابات داده شده که فعالیت خود را نیز به صورت رسمی آغاز کرده اند.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: برنامه ریزی درخصوص کمیته پشتیبانی که یکی از کمیته‌های بسیار مهم و حساس برای برگزاری انتخابات است، انجام شده و در این خصوص جلسات متعددی قبل از این جلسه برگزار و تمامی تدابیر برای برگزاری انتخاباتی پرشور و گسترده باحضور مردم در استان برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه دهم خرداد ماه زمان شروع ثبت نام کاندیدا‌های احتمالی ریاست جمهوری دوره چهاردهم است افزود: این ثبت نام بصورت حضوری و در وزارت کشور صورت می‌پذیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.