معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: دستگاه‌های اجرایی در اجرای طرح‌های مربوط به عفاف و حجاب، همه اقشار جامعه را در نظر بگیرند.

طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در ستاد عفاف و حجاب با بیان اینکه طرح نور در خصوص ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است گفت: در زمینه تأمین تجهیزات و نیروی انسانی، دستگاه‌های اجرایی می‌توانند کمک حالِ فراجا باشند..

 

او از تمامی دستگاه‌های اجرایی خواست در خصوص ترویج فرهنگ عفاف و حجاب طرح‌های اجرایی تدوین کنند و در طرح ها، تمام اقشار مختلف جامعه را در نظر بگیرند.

طالبی خواستار مطالعه منشور عفاف و حجاب شد و اظهار کرد: کارکنان سازمان‌های دولتی و غیر دولتی این منشور را با دقت بررسی کنند تا بتوانند عفاف و حجاب را بیش از پیش نهادینه کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان این که خراسان جنوبی استانی فرهنگی و مذهبی است تصریح کرد: خراسان جنوبی در خصوص عفاف و حجاب وضعیت مطلوبی دارد و تلاش می‌کنیم کوچک‌ترین موضوعات مربوط به بی حجابی را حل کنیم.

او با بیان این که ترویج بی حجابی کار دشمنان است گفت: دشمنان با کمک رسانه، تلاش می‌کنند سبک زندگی غربی را در جامعه ایران رواج دهند، اما موفق نخواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار