مقابله حماس با دشمن صهیونیستی و اذعان تل آویو به طولانی شدن جنگ در غزه

گردان قسام از هدف قرار دادن مواضع ارتش رژیم صهیونیستی و یک تانک این رژیم در شمال غزه خبر داد.

گرچه رژیم صهیونیستی به پشتوانه قدرت نظامی و اطلاعاتی که دارد از هیچ گونه توحشی علیه فلسطینیان در غزه فروگذار نمی‌کند، اما این بدان معنا نیست که دست نیرو‌های مقاومت فلسطینی از جنبش حماس تا جهاد اسلامی در برابر صهیونیست‌ها بسته است. هسته‌های مقاومت فلسطینی اکنون بزرگترین کابوس برای نظامیان صهیونیست به شمار می‌روند. 

به گزارش الجزیره، گردان قسام شاخه نظامی جنبش حماس امروز (چهارشنبه) از هدف قرار دادن مواضع دشمن صهیونیستی در غزه خبر داد. 

این گردان طی بیانیه‌ای اعلام کرد: رزمندگان ما موفق شدند یک تانک مرکاوا را در میدان الخلیفه در اردوگاه آوارگان جبلیا مورد هدف قرار داده و نابود کنند. این حمله با موشک یاسین ۱۰۵ صورت گرفت. 

ارتش رژیم صهیونیستی اکنون از عقب نشینی از بخش‌های زیادی از شمال غزه خبر می‌دهد. 

گادی آیزنکوت، از اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی و رئیس ستاد مشترک پیشین این رژیم که به دکترین ضاحیه شهرت دارد با اشاره به شرایط بغرنج تل آویو طی عملیات در غزه، اعلام کرد: جنگ غزه برای سال‌ها ادامه خواهد داشت. 

وی افزود: ما برای ایجاد ثبات نسبی در غزه نیازمند ۳ تا ۵ سال زمان خواهیم بود. برای تشکیل دولت جدید در این منطقه که زمان بسیار بیشتری نیاز است. هر فردی که مدعی شود چند گردان را در رفح نابود کرده و سپس اسرای خود را آزاد خواهیم کرد در حال انتشار توهمات دروغین است. عملیات در غزه بسیار پیچیده‌تر از آن چیزی که برخی تصور می‌کنند. 

در خبری دیگر، نظامیان رژیم صهیونیستی با حمله به مدرسه‌ای در غرب نابلس در کرانه باختری ۴ دانش آموز را دستگیر کردند.

مترجم: ابوالفضل هاشمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار