شکار پهپاد آمریکا توسط ارتش یمن

نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد: نیروی دفاع هوایی این کشور توانست با شلیک موشک زمین به هوا، یک فروند پهپاد آمریکا را هنگام تجاوز به آسمان استان «مأرب» سرنگون کند.

نیرو‌های مسلح یمن با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد: نیروی دفاع هوایی یمن در پاسخ به تجاوز آمریکا به خاک این کشور و همچنین دفاع از مردم مظلوم فلسطین، صبح امروز توانست یک فروند پهپاد MQ-۹ آمریکا را در آسمان استان مأرب در مرکز یمن سرنگون کند.

در این بیانیه تصریح شده است: عملیات مذکور با استفاده از یک فروند موشک زمین به هوای ساخت یمن، انجام گرفت و تصاویر این عملیات به زودی منتشر خواهد شد.

نیرو‌های مسلح یمن در این بیانیه همچنین تصریح کرده است: سرنگونی این پهپاد، تنها چند روز پس از آن صورت می‌گیرد که پهپاد مشابهی در استان البیضا توسط نیرو‌های مسلح یمن سرنگون شد.

در این بیانیه تأکید شده است: این ششمین پهپاد از نوع خودش است که در جریان عملیات فتح موعود و دفاع مقدس در راستای حمایت و پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین سرنگون شده است.

نیرو‌های مسلح یمن در پایان این بیانیه تأکید کرده است که به تقویت توان دفاعی اش برای مقابله با تجاوز آمریکا، انگلیس و همه نیرو‌های متجاوز و همچنین حمایت از ملت مظلوم فلسطین در غزه تا زمان توقف تجاوز اسرائیل و پایان محاصره این منطقه ادامه خواهد داد.

 ارتش یمن طی ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داد.

نیرو‌های ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود را به غزه متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

منبع: ایرنا

برچسب ها: آمریکا ، ارتش یمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار