رویداد ملی زبان برگزار می‌شود

محمودزاده، از ابلاغ شیوه‌نامه رویداد ملی آموزش زبان خارجی و آغاز فرآیند برگزاری این رویداد خبر داد.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش ، گفت: شیوه نامه رویداد ملی آموزش زبان خارجی ابلاغ و فرایند برگزاری آن آغاز شد.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده فرآیند ثبت‌نام شرکت کنندگان رویداد ملی آموزش زبان خارجی از تیر  بصورت سامانه‌ای آغاز می‌شود که علاقه مندان می‌توانند در این رویداد ملی شرکت کنند.

وی با اشاره به ضرورت بهره گیری از نظرات کارشناسان و نخبگان در حوزه آموزش زبان خارجی، گفت: این رویداد ملی در سه محور: مقالات علمی و تجارب پژوهشی، محتوای آموزشی و آثار تصویری با محوریت روایت پیشرفت برنامه ریزی شده است که انشاالله بتوانیم با دریافت آثار ارزشمند از سراسر کشور به اهداف درنظر گرفته شده نزدیک شویم.

محمودزاده با تاکید بر اینکه علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد ملی می‌توانند آثار خود را پایان شهریور ماه در سامانه بارگزاری و ثبت نام نمایند، تصریح کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته علاوه بر مدرسان و زبان آموزان، اساتید دانشگاه، پژوهشگران و... نیز می‌توانند در این رویداد متناسب با بخش‌های مختلف شرکت کنند.

معاون وزیر آموزش و پرورش در پایان خاطر نشان کرد: داوری آثار ارسالی جهت شرکت در رویداد ملی زبان در مهر انجام می‌گیرد و آثاربرگزیده ضمن انتشار در قالب کتاب در نمایشگاه کشوری در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است که همچنین از برگزیدگان این رویداد در آئین اختتامیه که در آذر برگزار خواهد شد تجلیل به عمل می‌آید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار