معاون سیاسی ریاست الوزراء طالبان با مسئولان ولایتی پروان دیدار و گفتگو کرد.

معاون سیاسی ریاست الوزراء طالبان در دیدار با مسئولان ولایتی پروان گفتحکومت سرپرست در زمینه حل مشکلات شهروندان کشور تلاش‌های همه‌جانبه می‌کند.

مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی ریاست الوزرا با مسوولان ولایتی پروان، در قصر سپیدار دیدار کرده است.

در این دیدار، مسئولان ولایتی پروان در مورد وضعیت امنیتی، اقتصادی و اجتماعی این ولایت به معاون سیاسی ریاست الوزرا معلومات ارائه کردند و گفتند که اکنون امنیت سرتاسری در ولایت پروان تامین بوده، مردم با ادارات ولایتی همکار است و هماهنگی خوبی در بخش‌های مختلف به میان آمده است.

 آنان با اشاره به اینکه باشندگان پروان با تحکیم قدرت در کشور خرسند هستند، گفتند بر علاوه ساخت سرک‌ها، دیوارهای استنادی، پل‌ها، پلچک‌ها و کلنیک‌ها، به پروژه‌های انکشافی و بازسازی در پروان توجه اساسی صورت گیرد.

مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی ریاست الوزراء طالبان ضمن تشکر از تلاش‌ها و خدمات مسئولان ولایتی پروان، گفت به تمام ولایات مرکزی به شمول پروان، کاپیسا و پنجشیر توجه جدی صورت می‌گیرد و به گونه‌ای همه جانبه خواست‌های مردم در نظر گرفته می‌شود.

 مولوی عبدالکبیر افزود با تثبیت قدرت ذهنیت مردم از تبلیغات اشغال پاک شده و مردم با نظام اسلامی همکار هستند و از مسئولان می‌خواهد که در فضای همکاری با مردم با مهربانی برخورد کرده و به مشکلات آنان در بخش‌های مختلف رسیدگی کنند.

 معاون سیاسی ریاست الوزرا هم‌چنان خاطرنشان کرد طالبان تمام مردم افغانستان را از خود دانسته و بدون تبعیض به آنان خدمات ارائه می‌کند و همچنان در زمینه‌ای حل مشکلات آنان، تلاش‌های همه جانبه می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار