حمله هولناک یک قلاده سگ به دختر بچه نکایی + فیلم

دختر بچه ۸ ساله نکایی با حمله هولناک یک قلاده سگ زخمی و روانه بیمارستان شد.

ضحی دختر بچه ۸ ساله اهل نکا هنگامی که مقابل منزلش در خیابان مهرآباد این شهر ایستاده بود مورد حمله یک قلاده سگ قرار گرفت و از ناحیه صورت، دست و پا دچار جراحت سنگین و به بیمارستان منتقل شد.

تصاویر دوربین مدار بسته نشان می‌دهد این دختر بچه به همراه یک پسربچه دیگر در کوچه ایستاده بودند که ناگهان یک قلاده سگ به او حمله کرد و ابتدا دست و پا و سپس صورتش را زخمی کرد تا این دختر یکی از دلخراش‌ترین خاطرات را تجربه کند.

مادر این دختر می‌گوید: ضحی با سر و صورت خونی در حالیکه زخمی عمیق ناشی از گازگرفتگی سگ روی گونه هایش بود به خانه آمد و سریع او را بیمارستان منتقل کردیم.

اهالی این منطقه از جولان سگ‌های ولگرد نگران هستند و می‌گویند سگ‌های ولگرد نه تنها در این کوچه و خیابان بلکه در سراسر شهر پراکنده هستند.

ترانسفر سگ‌های ولگرد از سایر شهر‌ها به نکا!

خلیلی شهردار نکا می‌گوید: مرکز جمع آوری و نگهداری سگ‌های ولگرد در نکا از مدت‌ها قبل راه اندازی شده است و سگ‌ها به صورت منظم از سطح شهر جمع آوری و به این مرکز منتقل می‌شوند.

او افزود: تعدادی از سگ‌ها از خارج از محدوده شهری و روستا‌های اطراف به داخل شهر می‌آیند، اما مستنداتی داریم که نشان می‌دهد برخی‌ها با وانت سگ‌های ولگرد را از روستا‌ها و شهر‌های اطراف به نکا منتقل و رها می‌کنند.

وجود ۸ هزار سگ ولگرد در مازندران

عسگری مدیرکل دفتر امور شهری استانداری مازندران نیزبا بیان اینکه بیش از ۸ هزار قلاده سگ ولگرد در استان وجود دارد، گفت: ۱۷ مرکز ساماندهی سگ‌های بلا صاحب در استان وجود دارد که ۱۳ مرکز دولتی و ۴ مرکز خصوصی است

او افزود: تعداد سگ‌های بلاصاحب بیشتر از ظرفیت مراکز ساماندهی است به همین دلیل به شهرداران اعلام شد در بودجه ۱۴۰۳ مراکزی را برای ساماندهی سگ‌ها ولگرد راه اندازی کنند

فروردین ماه امسال نیز یک دختربچه ۴ ساله بر اثر گاز گرفتگی سگ در شهرستان نکا جان خود را از دست داده بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
به جای ترانسفر نمیشد معادل فارسی بذارید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
لطفا نظر مردم رو نشر بدید شاید یه کاری بکنند این سگهای ولگرد و گاهی هار در شهرستان تنکابن و شهر خرم آباد از توابع تنکابن هم بسیار مردم رو درگیر کرده حتما باید کشته بدیم تا این شهرداری‌ها یا هر کسی که بالا نشسته کاری کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
این شهرستان تنکابن و خرم آباد هم سگ ها زیادند و هیچ اقدامی نمیشه باید حتما یک بچه ای بمیره تا برای این منطقه آقایان کاری بکنند خواهشن پیگیری کنید کسی جوابگو نیست