نرخ مشخص کرایه ناوگان شرکت‌های مجاز حمل و نقل در گلستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از مشخص بودن نرخ کرایه ناوگان شرکت‌های مجاز حمل و نقل در استان خبر داد.

عادل مصدقی با تاکید بر نقش ناوگان شرکت‌های مجاز حمل و نقل در کنترل نرخ کرایه بار و محصول، گفت: کرایه حمل و نقل محصولات کشاورزی امسال براساس نرخ کارشناسی اتحادیه بار در ستاد تنظیم بازار استان تصویب و تعیین شده است.

به گفته وی، این در حالی است که عرضه و تقاضا بر افزایش یا کاهش این نرخ بسیار موثر است که بنا بر توافق صاحب کالا و راننده یا مالک ناوگان مشخص می‌شود.

مصدقی ادامه داد: ناوگان شرکت‌های مجاز حمل و نقل موظف به صدور بارنامه با رقم نرخ کرایه مصوب شده هستند و اخذ بارنامه از این شرکت‌ها در کنترل کرایه؛ تاثیرگذار و قابل کنترل و رصد خواهد بود.

وی با تاکید به کشاورزان و صاحبان کالا برای تامین ناوگان از شرکت‌های مجاز حمل و نقل، تصریح کرد: ناوگان این شرکت‌ها موظف به رعایت عایق بندی و درزگیری و تامین ایمنی براساس استاندارد‌های مورد نظر بوده تا از هدررفت محصولات جلوگیری شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان خاطرنشان کرد: در استان گلستان ۸۶ شرکت مجاز حمل و نقل باری فعالیت دارند که در صورت خسارت به محصولات کشاورزی و کالا‌ها پاسخگو هستند.

مصدقی، تعداد ناوگان باری استان را ۱۳ هزار دستگاه ذکر کرد و یادآورشد: ۹ هزار ناوگان عملیاتی، حمل و نقل محصولات کشاورزی استان را در فصل زراعی جاری انجام می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار