فرمانده انتظامی مرند از دستگیری ۲ خانم که در پوشش رمال و فالگیر اقدام به سرقت و کلاهبرداری در این شهرستان می‌کردند خبر داد.

 سرهنگ اسدیان اظهار داشت:در پی اعلام خبری مبنی بر سرقت و کلاهبرداری توسط ۲خانم غیر بومی در مرند که خود را رمال و دعانویس معرفی می‌کردند بررسی موضوع و دستگیری آنها در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ اسدیان تصریح کرد:ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی سارقان را که در حال ورود به منزل یکی از شهروندان برای فالگیری کلاهبرداری و برای انجام سرقت و عملی کردن نیات پلیدشان بودند شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی دستگیر کردند.

وی عنوان کرد: متهمان در تحقیقات پلیس  به یک فقره سرقت اعتراف کردند آنها با مراجعه به درب منازل اقدام به دق الباب نموده و در صورت وجود صاحب خانه تحت عنوان رمال و فالگیر وارد منزل شده و خود را سیده معرفی می‌کردند و با استفاده از ابزار‌های کلاهبرداری اقدام به اغفال و سرقت طلاجات خانم‌ها و دختران جوان می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرند خاطرنشان کرد:متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی از شهروندان خواست به هیچ وجه افراد ناشناس تحت عنوان رمال و فالگیر را به منزل راه نداده و در صورت برخورد با اینگونه افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.