اختتامیه بخش پژوهش، نشست علمی و تجلیل از برگزیدگان ملی چهارمین جشنواره ملی فرهنگی، هنری و دانش‌بنیان فردخت در دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد.

دبیر شورای سیاستگذاری جشنواره ملی فردخت با اشاره به برگزاری اختتامیه بخش پژوهش جشنواره ملی فردخت، گفت: در این آیین اختتامیه، علاوه بر نشست‌های علمی و گفتمان سازی، افراد برگزیده معرفی شدند.


عادله تقاعدیان، با بیان اینکه ۱۷۰ اثر شامل مقاله، کتاب و پایان نامه برای دبیرخانه جشنواره ملی فردخت در کاشان ارسال شده، افزود: از بین آثار رسیده، ۱۲ اثر انتخاب و به عنوان برگزیده معرفی شدند.


او  با اشاره به بخش بین المللی جشنواره گفت: سال گذشته بخش بین المللی میزبان چهار نفر از کشور عمان بود که امسال مهمانان از کشور هندوستان، ترکیه و آذربایجان هستند.


تقاعدیان با اشاره به اینکه در سال گذشته ۳۰ دبیرخانه استانی در سراسر کشور برای جشنواره ملی فردخت راه اندازی شده بود، افزود قرار است این جشنواره به صورت استانی با محوریت کاشان برگزار شود و چکیده و برگزیده جشنواره‌های استانی در مرحله نهایی در کاشان حاضر می‌شوند.


در این نشست علمی که زینب تاش از ترکیه، آیگل فرج‌لی از آذربایجان، حجت‌الاسلام سیدمحسن علی جعفری از هندوستان، عباس‌خان فاضل اف از تاجیکستان و ادریس غانو از گینه بیسائو نیز حضور داشتند از ۱۲ اثر منتخب در بخش پژوهش جشنواره فردخت که در قالب کتاب، مقاله و پایان‌نامه ارائه شده بود، تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار