انتخاب هیات مدیره انجمن هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری

مجمع عمومی انجمن هنر‌های نمایشی چهارمحال و بختیاری با دستور کار رأی‌گیری از اعضا و تعیین هیات مدیره جدید انجمن از میان ۱۴ نامزد انتخاباتی تشکیل می‌شود.

شهرام فرجی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: اعضای مجمع عمومی انجمن هنر‌های نمایشی استان ساعت ۱۳:۳۰ روز شنبه ۱۲ خرداد برای انتخاب اعضای اصلی و علی‌البدل هیات مدیره این انجمن در مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه امور اجرایی انجمن هنر‌های نمایشی استان با تشکیل هیات مدیره‌ای متشکل از هفت نفر اداره می‌شود، افزود: یک نفر نماینده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و یک نفر نماینده انجمن هنر‌های نمایشی ایران عضو هیات مدیره استانی هستند که بر این اساس، مجمع عمومی برای انتخاب پنج نفر از اعضای هیات مدیره برای ۲ سال رأی‌گیری می‌کند.

فرجی از ثریا امینیان، مهدی بخشش، مهدی حسن‌زاده سامانی، محمود رضا حقیقتی، سید اکبر دانیالی لردگانی، احمدرضا ستوده، ملیحه سلیمانی، سجاد شیرازی، ناصر قائدی، هوشنگ عزیزی پور، رضا علوی اشکفتکی، حسن مجیدی قهفرخی، ستار یارمحمدی و حجت‌الله یداللهی به عنوان نامزد‌های این دوره از انتخابات هیات مدیره انجمن هنر‌های نمایشی استان نام برد و اضافه کرد: حدود ۱۶۰ نفر از هنرمندان استانی از حق رأی در مجمع عمومی برخوردارند.


بیشتر بخوانید


وی یادآور شد: دارا بودن مدرک دانشگاهی مرتبط به شرط فعالیت حرفه‌ای مستمر در حوزه هنر‌های نمایشی، عضویت در هسته مرکزی گروه‌های نمایشی ثبت شده، بازی در ۱۰ نمایش در بازه زمانی ۲۰ سال اخیر، داشتن پنج نمایشنامه منتشر شده یا اجرا شده در بازه زمانی ۱۰ سال اخیر و یا سه اثر پژوهشی یا مقاله علمی پژوهشی یا علمی ترویجی در حوزه هنر‌های نمایش در ۱۰ سال گذشته از شرایط تخصصی پذیرش اعضا در انجمن هنر‌های نمایشی است.

فرجی درباره دامنه فعالیت انجمن هنر‌های نمایشی هم گفت: تولید و اجرای نمایش، انجام امور مطالعاتی و پژوهشی، تأسیس و بهره‌برداری از فضای اجرای نمایش و طراحی و برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌ها آموزشی و نشست‌های علمی و تخصصی از جمله این فعالیت‌هاست.

وی بیان داشت: وحید لک به عنوان نماینده انجمن هنر‌های نمایشی ایران در مجمع عمومی انجمن استانی حضور خواهد داشت.

گفتنی است؛ انجمن هنر‌های نمایشی چهارمحال و بختیاری از سال ۱۳۷۰ با نام انجمن نمایش فعالیت خود را آغاز کرد و برگزاری سی‌وپنج دوره جشنواره تئاتر در استان نشان‌دهنده پویایی این هنر در چهارمحال و بختیاری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.