تقدیر از خادمین اربعین موکب بین المللی سیدالشهدا(ع)

مراسم تقدیر از خادمین اربعین موکب سیدالشهدا(ع)  یکی از مواکب اتباع خارجی استان خراسان رضوی برگزار شد.

مراسم تقدیر از خادمین اربعین موکب سیدالشهدا(ع)  یکی از مواکب اتباع خارجی استان خراسان رضوی با حضور مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی  خراسان رضوی، جمعی از مسئولین هیئات مذهبی، علما و متنفذین افغانستانی برگزار شد.

حسین شرافتی در این مراسم بیان داشت: در سال گذشته خدمت رسانی شایسته ای در قبال زائرینی که از کشور های همسایه و از طریق جمهوری اسلامی ایران به کشور عراق اعزام شده اند و همچنین زائرین اتباع و مهاجر داخل کشور در زمینه های اسکان، ایاب و ذهاب، صدور روادید و... با اهتمام دستگاههای ذیربط و همکاری و همراهی هیئات مذهبی اتباع صورت پذیرفت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه خدمت رسانی به زائرین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در ایام اربعین یک توفیق الهی و افتخار می باشد، افزود: موکب سیدالشهدا(ع) در سال گذشته که در مرز شلمچه مستقر بودند خالصانه در جهت رفاه و آسایش زائرین، میزبانی خالصانه ای برای عاشقان و دلدادگان ائمه اطهار(ع) انجام دادند.

شرافتی اضافه کرد: در سال جاری نیز همچون سال گذشته برنامه ریزی لازم جهت خدمت رسانی مطلوب به زائرین ایام دهه پایانی صفر و در راستای سیاستهای سازمان ملی مهاجرت در جهت تحقق زیارت امن انجام پذیرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.