سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی استان یزد، از نظارت شبانه روزی بازرسان بر واحد‌های نانوایی و خشکه‌پزی خبر داد.

اکبر شیریزدانی سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی استان یزد  گفت: گزارشات متعدد و مکرر مبنی بر اختفا، انبار و جابجایی تعداد آرد نانوایی نوع ۱ و ۲، در سطح استان و روستا‌ها بصورت شبانه، به بازرسان جهاد کشاورزی اعلام می شود، که بررسی موضوع در دستور کار بازرسان سازمان قرار دارد. 

وی اضافه کرد: بازرسان با تحقیقات میدانی با تلاش‌ها و بازرسی‌های مجدانه خود، ضمن زیر نظر قرار دادن واحد‌های نانوایی آزادپز و خشکه‌پزی موفق به کشف آرد یارانه‌ای میشوند.

شیریزدانی، با اشاره به اینکه آرد‌های مکشوفه، ضبط میشود، اظهار کرد: این آرد‌ها که باید مقصد اصلی آن سفره مردم باشد، بصورت قاچاقی سر از واحد‌های خشکه‌پزی در می‌آورد که پس از کشف، به اداره کل غله و خدمات بازرگانی تحویل و در صورت داشتن شرایط بهداشتی مناسب و تاریخ مصرف، به چرخه صحیح توزیع برگشته و بین نانوایی‌ها توزیع می‌شود. 

این مسئول ضمن بیان اینکه پرونده افراد متخلف تشکیل و برای ادامه مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی می‌شود، افزود: مردم میتوانند در صورت مشاهده هرگونه نقل و انتقال مشکوک و فروش آرد یارانه‌ای، مراتب را جهت بررسی به واحد بازرسی بازار سازمان جهاد کشاورزی گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار