احداث ۴۶۲ واحد مسکن نهضت ملی در خلخال

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: در حال حاضر تعداد ۴۶۲ باب مسکن نهضت ملی در شهرستان خلخال در حال احداث است.

حامد کیخسروی صبح امروز در بازدید از طرح‌های نهضت ملی شهرستان خلخال گفت: کل ثبت نامی‌های شهرستان خلخال در طرح نهضت ملی ۴ هزار و ۶۴۹ نفر بود که بعد از غربالگری و پالایش در مجموع برای متقاضیان واجد شرایط تامین زمین و ساخت مسکن در نظر گرفته شد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل افزود: در دو سایت طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان در حال اجراست که در سایت اول ۱۴۰ باب مسکن و در سایت دوم نیز ۲۷۲ واحد احداث و تحویل متقاضیان می‌شود.
به گفته او، از ابتدای سال ۱۴۰۰ عملیات احداث این واحد‌ها شروع شده و از سایت اول ۶۰ واحد آماده تحویل است که امیدواریم طی روز‌های آتی تحویل این واحد‌ها را به متقاضیان انجام دهیم.
کیخسروی گفت: برای ۶۰ واحد آماده تحویل به متقاضیان سند تک برگی تهیه شده و قسط بندی بانکی نیز تا روز‌های آتی خرداد انجام می‌شود تا شاهد تحویل این واحد‌ها به متقاضیان باشیم.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: هر بلوک شامل ۵ طبقه در سه متراژ ۷۷، ۸۷ و ۹۲ متری است که با پارکینگ، انباری، آسانسور و سایر تاسیسات و امکانات مناسب اجرایی شده و در اختیار شهروندان خلخالی قرار می‌گیرد.
کیخسروی اظهار کرد: سایت دیگری به تعداد ۱۹۲ واحد پشت پیام نور در مرحله دیوارچینی است و سایت بعدی نیز در جوار آن در قالب ۸۰ واحد شروع شده و عملیات فنداسیون در این پروژه نیز در مرحله اجراست.
او مدت زمان اجرای این پروژه‌ها را براساس پروانه صادر شده ۴ سال اعلام کرد و گفت: همکاران ما تلاش کردند تا در مدت زمان کوتاهتر از ۴ سال این واحد‌ها را احداث و تحویل دهند که در پروژه‌های متعدد با توجه به پرداختی متقاضیان و بانک‌ها پیشرفت پروژه را شاهدیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.