واگذاری واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: تا پایان ماه تعدادی از واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان در استان واگذار می‌شود.

خدایار باقری در نشست علنی شورای اسلامی با بیان اینکه همه ما برای رفاه مردم تلاش می‌کنیم، اظهار داشت: بسیاری از مردم از اجاره مسکن در شهرکرد ناراضی هستند که در همین راستا سقف اجاره بهای مسکن براساس مصوبه شورای تامین مسکن استان ۲۵ درصد تعیین شد.

وی با اشاره به نارضایتی متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن، افزود: با توجه به گرانی مصالح متقاضیان در تامین آورده شخصی نیز با مشکل مواجه شده‌اند.

باقری با اشاره به واگذاری تعدادی از واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان تا پایان ماه، اضافه کرد: در تلاش هستیم تا بتوانیم به زودی براساس ششمین مصوبه شورای‌عالی مسکن کشور از طریق تهاتر زمین برای دهک‌های یکم و دوم مبلغ چهار میلیارد ریال و دهک‌های سوم و چهارم معادل سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با سازندگان واحد‌های نهضت ملی مسکن و بازپرداخت ۱۵ ساله با بهره کمتر از چهار درصد از سوی اعضا مشکل تعداد زیادی از مردم را رفع کنیم.


بیشتر بخوانید


وی تسریع در روند تصویب طرح جامع شهرکرد را از اولویت‌های اداره‌کل راه و شهرسازی دانست و ادامه داد: با تصویب این طرح عملیات اجرایی تکمیل کمربند جنوبی شهرکرد به شهرداری واگذار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.