شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم در جلسه امروز خود برنامه عملیاتی تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم را تصویب کرد.

 محمدجواد شاکر آرانی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم با اشاره به تصویب برنامه عملیاتی تحقق شعار سال در جلسه امروز شورای اداری قم  گفت: پیرو جلسات کارشناسی قبلی که با مشارکت دستگاه‌ها و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان انجام شده بود این برنامه تکمیل شده و به صحن شورای اداری ارائه شد.

وی گفت: محور‌های مهم این برنامه بحث هدف گذاری برای متغیر‌های اصلی اقتصادی استان، موضوع تجهیز و تامین منابع برای تحقق شعار سال و هدف گذاری برای مشارکت مردم است.

شاکرآرانی افزود: افزایش فعالیت‌های دستگاه‌ها و حجم مشارکت بخش خصوصی هم در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بعد از پایان ارائه مطالب و مذاکرات اعضای این طرح که مبنای حرکت استان در سال جاری برای تحقق فرمان رهبری است تصویب شد.

همچنین در این جلسه استاندار با اشاره به مشکلاتی که مردم در ملاقات‌های مردمی مطرح می‌کنند، گفت: اسامی مدیران دستگاه‌هایی که با مردم همکاری نمی‌کنند در جلسات آینده مطرح می‌شود و هر رئیس دستگاهی به‌خصوص نسبت به مخترعان و نخبگان بی تفاوت باشد و به مشکلاتشان رسیدگی نکند باید در همین جلسه پاسخگو باشد.

شاکر آرانی افزود: یکی دیگر از مصوبات این جلسه تشکیل کمیته برای تعیین تکلیف زمین‌های روستایی برای تسهیل مجوز‌ها و ساخت و ساز برای اهالی بومی روستا‌های استان است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم گفت: با توجه به بلاتکلیفی ۱۰ ساله نمایشگاه فرش قم با دستور استاندار یک ماه فرصت برای برگزاری مزایده توسط دستگاه‌های مرتبط داده شد تا هرچه زودتر این نمایشگاه تعیین تکلیف شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار