ولایتمداری، بارزترین ویژگی شهدای خدمت

رئیس گروه مطالعات غرب آسیای مرکز مطالعات و امور بین الملل وزارت امور خارجه گفت: شهدای خدمت ویژگی‌های مختلفی داشتند که ولایتمداری مهمترین آن‌ها بود.

فردوسی پور رئیس گروه مطالعات غرب آسیای مرکز مطالعات و امور بین الملل وزارت امور خارجه در مراسم هفتمین روز خاکسپاری شهدای خدمت، آیت الله رئیسی را انسانی مخلص، پرکار و پر تلاش عنوان کرد و گفت: دوست و دشمن در این زمینه اتفاق نظر دارند و برگزاری حماسه تاریخی در تشییع آیت الله رئیسی در نقاط مختلف کشور و در بیرجند نشانگر این موضوع است.

او افزود: آیت الله رئیسی تجلی اسلامیت و جمهوریت نظام و خدمت به مردم بود به این دلیل خداوند دل‌های مردم را به سوی او هدایت کرد.

فردوسی پور اظهار کرد: سردار خدمت برای همیشه در تاریخ ماندگار شد و هر کسی که در این جایگاه قرار گیرد با او سنجیده خواهد شد و امیدواریم که مردم خراسان جنوبی مانند گذشته حضوری گسترده در انتخابات ریاست جمهوری داشته باشند.


بیشتر بخوانید


رئیس گروه مطالعات غرب آسیای مرکز مطالعات و امور بین الملل وزارت امور خارجه بیان کرد: شهدای خدمت چند ویژگی بارز داشتند که شاخص‌ترین آن ولایتمداری آنها بود و آیت الله رئیسی مورد اعتماد امام (ره) و مقام معظم رهبری بودند.

او با بیان اینکه از ویژگی‌های رئیس جمهور شهید و سردار دیپلماسی این بود که رهبری به آنها اعتماد داشتند، تصریح کرد: افتخار مردم خراسان جنوبی این است که ایشان دو دوره نماینده آنها در مجلس خبرگان رهبری بود.

 او عنوان کرد: آنچه که سبب جهانی سازی ایران شده، موضوع فلسطین است و دیپلماسی حمایت از مقاومت مرهون سیاست امام (ره) درباره حمایت از ملت فلسطین است.

فردوسی پور با بیان اینکه هشت تیر یکی دیگر از خرمشهر‌هایی است که ملت ایران در طی مسیر انقلاب خواهد داشت، اظهار کرد: در فتح الفتوح هشت تیر باید انتخاب جدیدی داشته باشیم به همین دلیل حضور گسترده مردم در انتخابات از اهمیت بسیاری برخوردار است.

به گفته رئیس گروه مطالعات غرب آسیای مرکز مطالعات و امور بین الملل وزارت امور خارجه مهم این است که ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری سرافراز شوند تا با انجام این کار بتوانیم در شرایط سخت پیش رو کشور خود را بیمه کنیم.

او با تأکید بر این نکته که هر کس بر صندلی رئیس جمهوری تکیه بزند باید خود را خادم مردم بداند، گفت: هرچند مردم خراسان جنوبی در غم شهادت وکیل خود عزادار هستند، اما با حضور گسترده در انتخابات ادامه دهنده راه شهدای خدمت خواهند بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.