سخنگوی ستاد انتخابات:

تاکنون ۳ داوطلب ثبت‌نام قطعی کرده‌اند

اسلامی گفت: تاکنون ۳ داوطلب دارای شرایط قطعی ثبت‌نام بودند و ثبت‌نام آنها قطعی شده است.

اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس قانون انتخابات ریاست جمهوری و مصوبه شورای نگهبان مقرر شد داوطلبانی که دارای شرایط هستند در بخش بررسی مدارک، مدارک آنها بررسی شود و چنانچه دارای شرایط بودند ثبت نام قطعی از آنان به عمل آید؛ بر همین اساس همکاران ما در ستاد انتخابات کشور میزبان برخی از داوطلبان بودند و این فرایند تا ساعت ۱۸ امروز ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: تاکنون ۳ داوطلب دارای شرایط قطعی ثبت‌نام بودند و ثبت‌نام آنها قطعی شده است. امسال برعکس ادوار گذشته به جهت اینکه تبیین خوبی درخصوص شرایط داوطلبان صورت گرفته و اطلاع رسانی که رسانه‌ها داشتند، کسانی که دارای شرایط سنی ۴۰ تا ۷۵ سال هستند و دارای مدرک فوق لیسانس به بالا می‌باشند و همچنین کسانی که سابقه تصدی ۴ سال مدیریت کلان کشور را دارند و همینطور سوء سابقه و پیشینه ندارند به صورت دقیق در ستاد انتخابات کشور برررسی می‌شوند و چنانچه دارای شرایط باشند به سالن اصلی ثبت نام راهنمایی می‌شوند. 

سخنگوی ستاد انتخابات بیان کرد: توصیه من به داوطلبان محترمی که دارای این شرایط هستند، این است که مدیریت زمان داشته باشند و ثبت نام خود را به روز‌های آخر موکل نکنند. 

وی گفت: داوطلبان برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری همراه داشتن اصل مدرک تحصیلی و کارت ملی و شناسانه و گواهی سوء پیشینه را با چهار سالی که سابقه تصدی در مدیریت کلان کشور است را فراموش نکنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کوهکمری
۰۲:۴۲ ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
اصول گرایان تالین لحظه انتخابات باخته اندبایدیک نفرموردتائیدمردم معرفی کنندجلیلی رای نمی آوردچون از لحاظ هیکل مطلوب نیست دوم تابحال چندین شرکت کرده است به جلیلی اعتمادندارندمردم خیال مکننداگرجلیلی رئیس جمهورشودبگیروببندزیاد میشودمخبربایدشرکت کندمگرنه زحمات رئیسی هدرمیرود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
همان سه نفر اول کافی هست انتخابات شروع کن تا دزدها نیامدند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۳۹ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
میکروفون بدم خدمتتون
آخرین اخبار