صادرات خوراک آبزیان از مبدا چهارمحال و بختیاری به ۱۱ کشور مقصد

مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری از صادرات خوراک دام، طیور و آبزیان شش کارخانه تولیدی استان به ۱۱ کشور خبرداد.

محمد اسدی اظهار داشت: رزمایش‌های جهادی و اعزام گروه‌های جهادی به مناطق کمتر برخوردار چهارمحال و بختیاری از سال ۱۴۰۰ در استان زده شد.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱، مجموعا ۵۰ اردوی جهادی دامپزشکی در استان برگزار شد، افزود: پارسال نیز ۴۵ اردوی جهادی با همکاری دیگر دستگاه‌ها و از ابتدای سال جاری نیز ۸ اردوی جهادی با حضور گروه‌های جهادی استان برگزار شد.


بیشتر بخوانید


اسدی با اشاره به واحد‌های تولیدی تولید خوراک، دام، طیور و آبزیان، اضافه کرد: ۳۳ واحد تولیدی و کارخانه تولید خوراک دام، طیور و آبزیان در استان فعالیت می‌کنند که همه این کارخانه‌ها شرایط تولید خوراک استاندارد را دارند.

وی با بیان اینکه شش کارخانه تولید خوراک دام، طیور و آبزیان محصولات خود را به ۱۱ کشور صادر می‌کنند، بیان داشت: شش واحد بسته بندی در حوزه آبزیان نیز در استان فعال است که ۳ واحد استان به ۴ کشور صادرات دارند.

اسدی ادامه داد: یک گلوگاه فساد به نام دفترچه‌های دامی و برگه‌های مایه‌کوبی در استان وجود داشت که سوءاستفاده‌هایی از آن صورت می‌گرفت، این مسئله شفاف شد و اکنون بصورت سیستمی تمام امور مربوطه ثبت می‌شود تا سوءاستفاده‌ای نیز صورت نگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار