تکمیل باند دوم جاده داران_ الیگودرز تا پنج ماه آینده

مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان گفت: باند دوم جاده داران_الیگودرز تا پنج ماه آینده تکمیل می شود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان گفت:در نشستی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان فرایند اجرای طرح باند دوم جاده داران_ الیگودرز  بررسی شد.

محمد یوسف زاده  افزود: جاده ای  جهت رفت و آمد از شهر داران واقع در استان اصفهان به شهرستان الیگودرز در استان لرستان موجود است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان افزود: محوری جهت رفت و آمد از شهر داران واقع در استان اصفهان به شهرستان الیگودرز در استان لرستان موجود است.
وی ادامه داد: از عملیات اجرایی باند دوم این مسیر ۱۶ کیلومتر باقی مانده است که در صورت احداث، دو باند در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی گفت: در خصوص تکمیل این پروژه مقرر شد با هماهنگی و مساعدت مجری طرح‌های زیربنایی و اداره کل راهداری استان، ۱۶ کیلومتر باقی مانده توسط پیمانکار تا پنج ماه آینده تکمیل شود و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان نیز تحویل‌گیری و اعتبار ایمنی جاده را انجام دهد.

یوسف‌زاده اظهار کرد: همچنین مقرر شد اداره کل راهداری استان روکش ترمیم آسفالت جاده قدیم را انجام دهد تا در پنج ماه آینده جاده امن و دو خطه‌ای را در اختیار مردم قرار دهیم.

وی اضافه کرد: در راستای انجام این پروژه تقسیم کار شده است تا با استفاده از اعتبارات ملی و مساعدت استان این پروژه در مدار خدمت‌رسانی قرار بگیرد.

برچسب ها: تکمیل ، جاده ، داران ، الیگودرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
تعریض و ۴ بانده کردن جاده شازند ازنا