نصب ۴۰ دوربین پلاک‌خوان ترافیکی در تبریز

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری تبریز گفت: در راستای نصب، راه اندازی و پشتیبانی ۲۰۰۰ دوربین در شهر تبریز در گام اول ۴۰ دوربین پلاک خوان تحویل و نصب می شود.

 عبداله پور اظهار کرد: به منظور اجرایی شدن دستور شهردار تبریز برای خرید، نصب و راه اندازی و پشتیبانی ۲۰۰۰ دوربین در شهر تبریز مطالعات لازم انجام و برنامه مدیریت هوشمند شهری در ۳ فاز تعریف شد.  

عبداله پور ادامه داد: فاز اول شامل بروزرسانی شبکه، افزایش سرورها، تامین زیرساخت لازم و تکمیل ۵۰۰ دوربین بوده که زیر ساخت لازم بروزرسانی و تجهیزات نصب و تمامی دوربین ها خریداری شده و در حال نصب است که در هفته های آینده این فاز تکمیل و به بهره برداری می رسد.  

وی افزود: در این فاز تعداد ۱۰۰ دوربین پلاک خوان و ثبت سرعت و ۴۰۰ دوربین ثبت تخلف های ساکن و مدیریت هوشمند شهری پیش بینی شده   از این فاز ۴۰ دوربین پلاک خوان روز گذشته تحویل داده شد که با انجام اقدامات لازم بلافاصله نصب خواهند شد.

 مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری تبریز گفت: از این دوربین ها ۱۰ دوربین در شریان اصلی برای کنترل سرعت و ۳۰ دوربین در محدوده مرکزی شهر برای کنترل محدوده زوج و فرد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.