غیبت ستاره‌ها در جام تختی

رقابت‌های مقدماتی و نیمه نهایی کشتی آزاد جام تختی در حالی به پایان رسید که تماشاگران زنجانی به دلیل غیبت ستارگان بزرگ کشتی ایران، از هنرنمایی آنها محروم بودند.

با وجود اعلام اسامی بزرگان کشتی ایران از سوی فدراسیون برای حضور در جام تختی بیشتر ستارگان این رشته در زنجان غایب هستند.

با اعلام فدراسیون کشتی در وزن ۵۷ کیلوگرم ۱۰ آزادکار، ۶۵ کیلوگرم ۱۵ کشتی گیر، در وزن ۷۴ کیلوگرم ۱۴ مدعی، وزن ۸۶ کیلوگرم ۹ کشتی‌گیر و در وزن ۹۷ کیلوگرم ۱۱ آزادکار رقابت کردند. علی سوادکوهی، محمدحسین محمدیان، هادی وفایی پور، عزت الله اکبری و چند آزادکار مطرح دیگر که نامشان در لیست اولیه فدراسیون بود، در رقابت‌های زنجان حضور نداشتند.

بنا به اعلام فدراسیون، آزادکارانی که بدون دلیل پزشکی قابل قبول در این رقابت‌ها غایب باشند از برخی رویدادهای داخلی و حتی اردوی تیم ملی محروم خواهند شد. در این رقابت‌ها نمایندگان افغانستان عملکرد ضعیفی داشتند و در همان دور نخست به جوانان ایران باختند. اما نمایندگان ارمنستان عملکرد بهتری داشتند و جوانان کشتی ایران را به چالش کشیدند.

حضور پرویز هادی، حسن رحیمی، میثم تیموری و مصطفی حسین خانی در جایگاه ویژه میهمانان از مهم‌ترین نکات رقابت‌های صبح بود. مراسم افتتاحیه این مسابقات ساعت ۱۶ با حضور مسئولان استانی برگزار می‌شود. در حالی که اعلام شده بود مهدی تقوی، احسان امینی و محمد نادری ناظر فنی رقابت‌ها هستند اما محسن کاوه سرمربی تیم ملی و ابراهیم مهربان سخنگوی فدراسیون در سالن حضور پیدا کردند. دیدارهای رده‌بندی و فینال پنج وزن نخست عصر امروز برگزار خواهد شد.

تشویق میثم تیموری تنها المپین کشتی زنجان در سال ۲۰۱۶ از سوی تماشاگران از دیگر نکات پیکارهای پنج وزن نخست جام تختی در صبح امروز بود. مسئولان برگزاری رقابت‌ها در اقدامی فرهنگی-اجتماعی با نصب شعار "کم‌آبی را جدی بگیریم" روی صندلی تماشاگران، در کنار مسابقات ورزشی پویش های فرهنگی را در سالن امام خمینی(ره) به‌را انداختند.

برچسب ها: مسابقات ورزشی ، کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.