جوکار در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس باید پاسخگوی اشتباه در شمارش آرا باشند

یک نماینده مجلس گفت: باید هیئت‌رئیسه سنی و نمایندگانی که ناظر بر شمارش آرا بودند پاسخ‌گوی اشتباه در شمارش آرای انتخابات هیئت‌رئیسه باشند.

محمدصالح جوکار نماینده حوزه انتخابیه یزد، اشکذر و ندوشن در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره تغییر آرای برخی از اعضای هیئت‌رئیسه مجلس گفت: هیئت‌رئیسه سنی مجلس عهده‌دار برگزاری انتخابات هیئت‌رئیسه بود و متاسفانه در شمارش آرا مشکلاتی ایجاد کردند البته جابه‌جایی آن‌چنانی نداشت و آمار و ارقام در بعضی از موارد متفاوت بود.

وی ادامه داد: الان مجلس در حال بررسی است و باید هیئت‌رئیسه سنی تا آن نمایندگانی که ناظر بر شمارش آرا بودند پاسخ‌گو باشند.

جوکار در خصوص جدل برخی از نمایندگان مجلس در زمان بررسی اعتبارنامه‌ها اظهار کرد: باید فضای مجلس آرام باشد و آنچه حضرت آقا در در پیامشان در جلسه افتتاحیه مجلس دوازدهم سفارش کردند آرام‌بخشی مجلس به جامعه است.

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس یازدهم بیان کرد: امیدوارم در سایه آرامش و براساس آیین‌نامه مجلس عمل کنیم چون با بی‌نظمی نمی‌توان کار را جلو برد لذا همه نمایندگان باید از فرمایشات رهبر انقلاب تبعیت کنند و در سایه وحدت یک مجلس قوی و منسجم داشته باشیم تا امور کشور به پیش برود و امیدواریم دولت آینده هم دولتی باشد تا با تعامل و وحدت مسائل مردم را حل کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار