آغاز عملیات اجرایی سه طرح ورزشی، عمرانی و خدماتی در سفر استاندار به حسین آباد

عملیات اجرایی سه طرح ورزشی، عمران شهری و خدماتی روز پنجشنبه امروز در سفر استاندار کردستان به شهر حسین آباد از توابع شهرستان سنندج آغاز شد.

مجموعه ورزشی شهر حسین آباد با ابعاد عرض ۳۶ و طول ۸۰ متر و مساحت ۲ هزار و ۸۸۰ متر مربع شامل زمین چمن مصنوعی فوتبال، والیبال، بسکتبال و اسکیت با حضور اسماعیل زارعی کوشا کلنگ زنی شد.

طبق برآورد‌های اولیه ۳۰ میلیارد ریال برای ساخت این مجموعه ورزشی نیاز است و از محل اعتبارات داخلی شهرداری حسین آباد احداث خواهد شد.

امروز همچنین فاز اول پارک شهر حسین آباد با حضور زارعی کوشا آغاز شد.

این طرح در مجموع یک هکتار مساحت دارد که در فاز اول پنج هزار مترمربع احداث خواهد شد و حدود ۷۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

آغاز عملیات اجرایی سیلو ۱۵ هزار تنی

عملیات ساخت سیلو ۱۵ هزار تنی نیز با حضور زارعی کوشا اغاز شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان در این آیین اظهار کرد: برای ساخت سیلو ۳۰۰ میلیاد ریال نیاز است.

پیمان اسکندری تاکید کرد: با توجه به وجود ۳۰ هزار هکتار اراضی زیرپوشش گندم در بخش حسین‌آباد، ایجاد این سیلو ضروری است.

تصویب ۳۳ طرح در سفر استاندار به شهر حسین آباد

آغاز عملیات اجرایی سه طرح ورزشی، عمرانی و خدماتی در سفر استاندار به حسین آباد

استاندار کردستان امروز در مسجد جامع شهر حسین آباد عرض تسلیت بمناسبت شهادت آیت‌الله رییسی و همراهان ایشان گفت: مسیر شهدای خدمت با قوت ادامه دارد.

اسماعیل زارعی کوشا در ادامه هدف از برپایی میز خدمت را، شنیدن حرف مردم بدون واسطه بیان کرد و افزود: این دیدار‌ها می‌تواند موجب تسهیل دسترسی عموم شهروندان به مسئولان ادارات کل در راستای خدمات رسانی بهتر، پاسخگویی و پیگیری سریع‌تر مطالبات مردمی و جامعه هدف شود.

وی از تصویب ۳۳ طرح در سفر امروز به حسین آباد خبر داد و خاطرنشان کرد: در ۲ سال گذشته ۱۳ میلیارد تومان به شهرداری حسین آباد کمک شده است.

واریانت دهگلان- حسین آباد تا آخر خردادماه اصلاح و بهره برداری می‌شود

زارعی کوشا به افتتاح ۳۰ هزار متر طرح هادی در بخش حسین آباد در سال جاری اشاره کرد و گفت: واریانت دهگلان حسین آباد هم تا پایان خرداد ماه اصلاح و بهره برداری می‌شود.

وی بر تلاش برای پیگیری مطالبات بهداشت و درمان شهر حسین آباد تاکید کرد و افزود: شاخص پوشش موبایل و طرح هادی در بخش حسین آباد نسبت به میانگین استانی بالاتر است.

زارعی کوشا ادامه داد: امسال طبق برنامه ریزی صورت گرفته، حدود ۱۴۴ میلیارد تومان پروژه عمرانی و خدماتی در بخش حسین‌آباد شهرستان سنندج بهره‌برداری می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.