بوکس گزینشی المپیک؛ برتری ارزشمند پرویزی مقابل نماینده آلمان

بوکسور وزن ۵۱ کیلوگرم ایران برابر نماینده آلمان در جریان رقابت‌های گزینشی المپیک به پیروزی دست یافت.

در ادامه رقابت‌های بوکس گزینشی المپیک پاریس مهدی پرویزی که در دور نخست استراحت داشت، در وزن ۵۱ کیلوگرم با ابراهیم عمر از آلمان دیدار کرد و در حالیکه راند نخست را باخته بود، در راند دوم و سوم با جنگندگی بالا و ضربات متعدد خود، حریف را گرفتار کرد و به برتری رسید. پرویزی در مرحله بعد با مشت‌زنی از سریلانکا مصاف می‌دهد.

ساعاتی قبل نیز در وزن ۸۰ کیلوگرم، میثم قشلاقی که پیش از این کیم جین از کره‌جنوبی و سباستین از دانمارک را شکست داده بود به مصاف گانزوریگ از مغولستان رفت و این حریف را نیز مغلوب کرد تا در دور چهارم با رافائل هووانسیان از ارمنستان برود.

فردا در ادامه این رقابت‌ها، مهدی پرویزی با گوداکان‌دالاگ از سریلانکا و میثم قشلاقی با هووانسیان از ارمنستان مصاف می‌دهند.

برچسب ها: المپیک پاریس ، بوکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
عرب براقی تو هر بازی ای که واسه پرسپولیس انجام داده یا گل آفساید به نفع پرسپولیس گرفته یا پنالتی الکی واسه این تيم گرفته که معلومه کمیته داوران این داور رو با هدف درآوردن بازی برای اين تيم داور میزاره حتی تو جام حذفی هم میخواست کار رو برای تیمش دربیاره ولی در آخر آلومینیوم موفق شد حق خودش رو بگیره.

عرب براقی علنا مشخصه که با هدف جانبداری پرسپولیس گذاشته میشه . افشاریان تا چند سال قبل متهم به دریافت سکه و رشوه بود و مجرم شناخته شد اما نمی‌دانم چرا شده رئیس کمیته داوران .شاید از بالادست فساد در فوتبال موج میزنه
آخرین اخبار