معتمدین با امیدآفرینی در جامعه نقش مؤثری را ایفا کنند

فرماندار شهرستان سرباز بر ایفای نقش موثر معتمدین با امیدآفرینی و بیان واقعیت ها و حقایق در جامعه تاکید.

دانش فرماندار شهرستان سرباز در  جلسه هم اندیشی با معتمدین، دهیاران و شوراهای اسلامی  بخش های مینان و نسکند، با محوریت انتخابات برگزارشد ضمن عرض تسلیت   شهادت ناباورانه رئیس جمهور محبوب و جهادی و هیئت همراه ایشان را به مقام معظم رهبری و مردم گفت: طبق اصل ۱۳۱ قانون اساسی کشور انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار می شود .

وی ضمن ابراز خورسندی از تشکیل این جلسه و تاکید بر استمرار آن به دلیل استفاده از ظرفیت فکری و نیروی انسانی آنها ، عنوان کرد : انتخابات مهمترین اتفاق پیش روی ما در ماه  آینده است لذا تعامل و همفکری بین ما که    مجریان انتخابات هستیم و شما عزیزان که در سطوح مختلف اجتماع فعالیت دارید ایجاد همپوشانی لازم برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و پرشور را خواهد نمود .

دانش  تأکید کرد: معتمدین باید با امیدآفرینی و بیان واقعیت ها و حقایق در جامعه نقش مؤثری را ایفا نمایند.

فرماندار با تأکید بر اینکه آحاد مردم بایستی نسبت به تأثیر حضور و رأی خود برای آینده کشور آگاه باشند، افزود: ما به عنوان مجریان انتخابات باید رهنمودها و فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را دقیق پیگیری و اجرا کنیم.

 دانش اظهار داشت: ️ دشمنان امروز به دنبال کمرنگ نشان دادن مشارکت انتخابات آتی هستند، ولی با حضور شما معتمدین روشن فکر در شهرستان به فضل خداوند شاهد مشارکتی پرشور در انتخابات خواهیم بود.

فرماندار  شهرستان سرباز خاطرنشان کرد: آگاهی بخشی به مردم در این خصوص که مشارکت پرشور و حضور آنها پای صندوق های اخذ رأی باعث تقویت وحدت، اقتدار و عظمت ملی می شود، بایستی از طریق تبیین و رسانه ها انجام گردد.

دانش افزود: حضور کاندیداهایی با سلایق مختلف باعث ایجاد رقابت می شود و ان شاء الله انتخابات رقابتی خواهیم داشت.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان سرباز ، 4 اصل  امنیت، مشارکت ، سلامت و رقابت در انتخابات را که مورد تاکید مقام معظم رهبری می باشد را یادآور شد و  تاکید نمودند "همه ما موظفیم تا زمینه یک انتخابات پرشور را فراهم نماییم " و این امر رخ نخواهد داد مگر با اثرگذاری همه ما و شما  معتمدین و فعالین اجتماعی که مورد وثوق مردم هستید .

وی سلامت انتخابات و تلاش در این زمینه را حائز اهمیت دانست و گفت: سلامت انتخابات به برگزارکنندگان و مجریان آن که همان مردم هستند بستگی دارد و این مهم باید برای مردم تبیین گردد.

 فرماندار در این جلسه نیز گزارشی از عملکرد دولت سیزدهم در شهرستان را به مردم ارائه و از  همراهی  مدیران و هوشیاری معتمدین  تقدیر و تشکر نمود.

برچسب ها: شهدای خدمت ، معتمدین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار