شوشتری:

شهید آیت الله رئیسی متعلق به دنیای اسلام است

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری سمنان گفت شهید آیت الله رئیسی محدود به ایران نیست و متعلق به دنیای اسلام است.

به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل اداره کل اتباع استان سمنان، فرج الله شوشتری معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری سمنان در ویژه برنامه شهید جمهور در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت بیان داشت: شهید جمهور آیت الله رئیسی متعلق به دنیای اسلام است و محدود به ایران نیست، این عشق و علاقه نشان از این ارادت دارد  .

وی افزود: برگزاری اینگونه مجالس و محافل که با یاد و نام شهدای عزیز بمنظور قدرشناسی از آنان توسط اقشارمختلف هموطنان و همچنین آزادگان عالم و مهاجرین گرانقدر تشکیل شده بیانگر عشق و علاقه  ملت فهیم افغانستان از شهید رئیسی و یارانش می باشد.

شوشتری یاد و نام رزمندگان و شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون را گرامی داشت و از  سردار شهید ابوحامد (علیرضا توسلی ) موسس لشکر فاطمیون بعنوان افغانستانی که در سالهای دفاع مقدس و همچنین دفاع از حرم همواره در خدمت اسلام و انقلاب بوده و با از خودگذشتگی های خود نام ملت افغانستان را پر آوازه کرده، یاد کرد‌.

وی در ادامه سخنان خود گفت بنده بعنوان یک خدمتگزار و نماینده دولت همچنین از طرف استاندار سمنان مهندس هاشمی از اقداماتی که مهاجرین افغانستانی مقیم استان سمنان و همچنین ساکنین مهمانشهر در پاسداشت یاد و نام شهدای خدمت با برگزاری این مجالس در خور شان داشته اند تشکر و قدردانی می نمایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.