مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: هیئت‌های ورزشی به عنوان بازوان توانمند ورزش استان هستند و باید مورد حمایت قرار بگیرند.

علی حقیقی  در گردهمایی هیئت‌های همگانی شهرستان‌های استان همدان اظهار داشت: روسای اداره ورزش شهرستان‌ها باید با هیات‌های ورزشی در راستای اهداف مشترک که همانان رشد و توسعه است، تعامل کنند.

وی با اشاره به دستاورد‌های موفق ورزش همگانی همدان در کشور، اضافه کرد: هیات همگانی همدان با مدیریت موفق و برنامه‌ریزی هدفمند توانسته هم اکنون جزو برترین‌های کشور باشد.

حقیقی بیان کرد: نمونه این موفقت برگزاری همزمان همایش پیاده روی روز دختر در ۱۰ شهرستان استان همدان بود که تمجید همگان را برشمرد.

وی ادامه داد: روسای شهرستان‌ها باید نسبت به تعامل با هیات‌های ورزشی در راستای برگزاری رویداد‌های بزرگ و مهم ورزشی توجه ویژه داشته باشند.

وی از روسای هیات‌های همگانی شهرستان‌های استان همدان به عنوان خادمان ورزشی یاد کرد و گفت: کاستی‌ها و کمبود‌ها در مسیر توسعه ورزش همگانی باید توسط ادارات ورزشی پیگیری و حل شود.

حقیقی برگزاری طرح ورزش و مردم را یکی از رویداد‌های مهم این استان در سال جاری برشمرد و گفت: این طرح ملی باید با جدیت در سطح شهر‌های مختلف استان برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار