سعه‌صدر، درس بزرگ شهید رئیسی برای مدیران است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: سعه‌صدر و صبر شهید جمهور یک درس بزرگ به مسوولان جامعه اسلامی بود و او در برابر تمام تهمت‌ها و انتقادات ناروا سکوت کرد.

سیدعلی مهاجر پنجشنبه شب شهید در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در کردکوی گفت: شهید رئیسی همواره خود را در محضر خدا و خدمت به مردم می‌دید، او خادمی امام رضا (ع)، سربازی ولایت و خدمتگذاری مردم را برای خود افتخار می‌دانست.

وی بیان کرد: صداقت و اخلاص او در رفتار و ارتباط با مردم در قامت یک رئیس جمهور، او را در بین مردم عزیز کرد و تشییع میلیونی او گواه این ادعا است.

وی خاطرنشان کرد: از ولایت‌مداری او همین بس که در اولین روز‌های کاری سال در ششم فروردین، شورای اداری کشور را با حضور همه مدیران دولتی برگزار و راهبرد‌ها و تدابیر لازم را برای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در شعار سال، به مدیران ابلاغ می‌کرد.

معاون استاندار گلستان گفت: او همانند شهید سلیمانی مردم را خانواده خود می‌دانست، ساده زیستی او و هم کلام و هم راه شدن او با مردم به ویژه قشر مستضعف، بسیار کم‌نظیر بود.

مهاجر افزود: تواضع و ادب او در برخورد با مردم نگاه ارباب رعیتی نبود و خود را همواره از جنس مردم می‌دانست.

وی ادامه داد: نوع مدیریت شهید جمهور همان مدیریت تراز انقلاب بود، او به راستی گفتمان انقلاب را در مدیریت اجرایی کشور بار دیگر زنده و احیا کرد.

وی یادآور شد: مدیریت شهید رئیسی یک مدل موفق از جنس انقلاب بود و دیدیم این سبک مدیریت برکات زیادی را برای کشور به همراه داشت و کشور را از چالش‌های بسیاری نجات داد.

معاون استاندار گلستان گفت: اگر این روحیه و باور شهید رئیسی در استان وجود نداشت، شاهد رقم خوردن اتفاقات بزرگ در گلستان نبودیم.

مهاجر یادآور شد: استاندار گلستان با همان روحیه و باور، گره‌های بزرگ و کهنه را از استان باز کرد و با ایجاد زیرساخت‌های لازم، استان را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار داد.

وی تاکید کرد: ویژگی‌های شهید رئیسی و مدل موفق مدیریتی او، معیار مناسبی برای انتخاب فرد اصلح در انتخابات‌ها خواهد بود.

وی اظهار امیدواری کرد تا با حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح، روح شهدای خدمت را شاد کنیم.

معاون استاندار گلستان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را مهم‌ترین مساله کشور دانست و گفت: اکنون در انتخابات مهم‌ترین مساله مشارکت حداکثری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.