حمایت اداره ارشاد یزد از جشنواره ملی فیلم کوتاه زندگی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: این اداره کل در برگزاری جشنواره ملی فیلم کوتاه زندگی هرگونه همکاری و مشارکت را خواهد داشت.

عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد  در  نشست با زهیر حاجی حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با عرض تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان گفت: این اداره کل در راستای برگزاری جشنواره ملی فیلم کوتاه زندگی که مقوله‌ای مهم در جامعه است هرگونه همکاری و مشارکت را خواهد داشت.

زهیر حاجی حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این نشست گفت: ازدواج و جوانی جمعیت از جمله مسائل مهم کشور است که مقام معظم رهبری تاکیدات ویژه‌ای به این موضوع دارند و رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی هم تاکید و اهتمام زیادی در این حوزه داشتند.

وی افزود: یکی از موضوعات مهم که در فرهنگ سازی مقوله ازدواج تاثیرگذار خواهد بود، پیوند هنر و استفاده از ظرفیت هنر در این بخش است که جشنواره ملی فیلم کوتاه زندگی در این راستا طرح ریزی و اجرایی شده است.

حاجی حسینی بیان داشت: اختتامیه جشنواره ملی فیلم کوتاه زندگی اواخر خردادماه در یزد برگزار و خواستار همکاری و تعامل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم که این برنامه به خوبی اجرا شود.

زهیر حاجی حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد به همراه سجاد ابطحی و آستانداری دبیران اجرایی و هنری جشنواره ملی فیلم کوتاه زندگی با عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد دیدار و در خصوص مسائل مختلف از جمله برگزاری اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه زندگی گفت وگو کردند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.