ترکیه تولید انبوه اولین تانک جنگی ساخت داخل خود را آغاز کرد

صنایع دفاعی ترکیه اولین تانک جنگی ساخت داخل خود با نام آلتای را به تولید انبوه رساند.

ترکیه تولید انبوه اولین تانک جنگی ساخت داخل خود را در جدیدترین تقویت صنعت دفاعی این کشور آغاز کرده است.

به گفته هالوک گورگون، رئیس صنایع دفاعی ترکیه (SSB)، که با شبکه TRT Haber صحبت می‌کرد، ما تولید انبوه تانک ملی خود را آغاز کرده ایم. کشور‌هایی هستند که می‌خواهند در این زمینه با ما در سطح بین المللی همکاری کنند و ما به مذاکرات خود با آنها ادامه می‌دهیم.

نسل جدید تانک آلتای که توسط شرکت ترکیه‌ای BMC Defence و تحت پروژه SSB تولید می‌شود، طبق گزارش‌ها به مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و ارتقاء یافته‌ها، مانند لیزر فاصله یاب (LRF) و سیستم تثبیت‌کننده پیشرفته تصویر مجهز شده است.

با تکیه بر تجربیات بدست آمده توسط ارتش ترکیه در عملیات‌های اخیر در منطقه و فراتر از آن، این اضافات باعث افزایش دقت تانک در کشف اهداف و برد طولانی برای درگیری با آنها می‌شود.

گرگون گفت: بسیاری از زیرسیستم‌ها بومی‌سازی شده‌اند، فناوری‌ها و نوآوری‌های به‌روز شده برای ارتقای قابلیت‌های رزمی آن اضافه شده‌اند. فناوری‌های دیجیتال به طور فزاینده‌ای در آلتای ادغام شده‌اند و امکان شناسایی دقیق‌تر و سریع‌تر، و هدف‌گیری عناصر دشمن را فراهم می‌کنند.

این تانک تولید داخل آخرین پیشرفت در صنعت دفاعی پیشرفته ترکیه و همچنین قدرت رو به رشد آن در بخش دفاعی و بازار جهانی است. 

مترجم: اعظم پورکند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
ترکیه هرچی پیشرفت کنه ما خوشحالیم، ،،،تو روز سخت اون و ما به داد هم رسیدیم و می‌رسیم.نفاق بین ما نیست،اجازه دسیسه هم نمیدیم هردو کشور کسی بینشون کنه،هردو میدونن بیگانه مخصوصا انگلیس وبیگانه کی هستن
آخرین اخبار