سفارت ایران: رسانه‌های سوئد به ادعاهای رژیم صهیونیستی اعتماد نکنند

سفارت جمهوری اسلامی ایران در استکهلم در بیانیه‌ای ادعا‌های مننتشر شده در رسانه‌های سوئد را کذب خواند.

سفارت ایران در استکهلم ضمن کذب خواندن مطالب منتشر شده در رسانه‌های سوئد از این رسانه‌ها خواست به ادعا‌ها و گزارش‌های منتشر شده توسط رژیم اسرائیل به هیچ وجه اعتماد نکنند و همسو با جریان عظیم جهانی، از ظرفیت خود برای متوقف کردن جنایات رژیم صهیونیستی استفاده کنند.

در این بیانیه آمده است: در شرایطی که جنایات، رفتار‌های غیرانسانی، نسل کشی، و اعمال هولناک و شرم آور رژیم کودک کش اسرائیل علیه مردم بی گناه فلسطین، همه جهانیان را در شوک فرو برده و قلب همه آزادگان جهان را به درد آورده است، متاسفانه برخی از رسانه‌های سوئد، به ادعا‌های کذب و بی اساس رسانه‌ها و دستگاه‌های وابسته به این رژیم سفاک استناد کرده و گزاره‌هایی سراسر دروغ و مجعول را علیه جمهوری اسلامی ایران منتشر کرده‌اند.

این بیانیه می‌افزاید: در رد این ادعا‌های عجیب، همین بس که منبع آنها رسانه‌ها و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی رژیم اسرائیل است. دستگاه اطلاعاتی و امنیتی رژیمی که سابقه آن در جعل اخبار و گزارش‌ها، در جریان نسل کشی این رژیم در غزه بر همگان ثابت شده است. به نحوی که علیرغم کشتار وحشیانه مردم بی گناه در روز روشن، با تولید اخبار و گزارش‌های جعلی، با پر رویی تمام، خود را مبرا می‌کند و به صورتی بی شرمانه، جنایات شوکه کننده خود را توجیه می‌کند.

در بیانیه سفارت ایران در استکهلم آمده است: از رسانه‌های سوِئد این انتظار وجود دارد که به ادعا‌ها و گزارش‌های منتشر شده توسط رژیم اسرائیل به هیچ وجه اعتماد نکنند و همسو با جریان عظیم جهانی، از ظرفیت خود برای متوقف کردن جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین استفاده کنند.

رسانه‌های سوئد با انتشار اخباری بی اساس مدعی طراحی حمله به سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی از سوی جمهوری اسلامی ایران شدند.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ممکنه یه چیز کوچکی بوده و بزرگش کرده باشن / ولی بعیده اصلا چیزی نبوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
آخه رژیم اشغالگر صهیونیستی فکر کرده همه مثل خودشن
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۴:۱۴ ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
تازه اگر این ادعا درست هم باشد که درست نیست ناشی از هماهنگی و همپایی سران و مطبوعات کشور سوید با نتانیاهوی است که حتی امروزه صدای مردم امریکا که بلدوزها نمی توانست انان را از خواب غفلت بیدار کند را بیدار کرد و این برای مردم و سیاستمداران کشور فوق مایه ننگ است که از دنیا عقب تشریف دارند
آخرین اخبار