در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

«نگو نگفتی» با زبانی طنز به سراغ آسیب‌های اجتماعی می‌رود

تهیه کننده «نگو نگفتی» گفت: با زبانی طنز سراغ آسیب‌های اجتماعی می‌رویم تا با افزایش میزان آگاهی عمومی نسبت به جرائم از وقوع آنها در آینده پیشگیری شود.

آریا طاهری تهيه کننده «نگو نگفتی» درباره تولید و جزئیات اين برنامه گفت: یک برنامه طنز اجتماعی است که سعی می‌کند یکسری آموزه‌ها و آگاهی‌های جامعه در زمینه جرائم جدید را به اطلاع مخاطبان برساند. فصل اول در ۳۰ قسمت به کارگردانی محمدعلی بای و اجرای یزدان فتوحی ساخته می‌شود.

وی افزود: این برنامه با زبانی طنز و آیتم‌های جذاب پلیسی به سراغ آسیب‌های اجتماعی می‌رود تا با افزایش میزان آگاهی عمومی نسبت به جرایم از وقوع آنها در آینده پیشگیری کند. موضوعاتی نظیر سرقت، جعل و کلاهبرداری، شبکه‌های هرمی و ... از جمله مسائلی است که در "نگو نگفتی" به آن پرداخته می‌شود.

طاهری عنوان کرد: درباره کلاهبرداری ها، معضل افراد پیک که وارد خانه‌ها می‌شوند و سرقت می‌کنند همچنین خرید‌های اینترنتی و اعلام رمز دوم و... جرائم جدید و درسال‌های اخیر گسترش پیدا کرده است.

وی افزود: این پیام‌ها را در قالب استندآپ کمدی و آیتم طنز دوربین مخفی استفاده شده تا بتواند پیام را در قالب سرگرمی برساند و به طور مستقیم پیامی را به مخاطبان گفته نمی‌شود.

طاهری بیان کرد: در هر برنامه ۱۲ نفر از مردم عادی حضور دارند و یزدان فتوحی مجری برنامه درباره موضوعات صحبت می‌کند و در هر برنامه حداقل به دو موضوع می‌پردازیم. البته در برنامه سرنخ نیز آگاهی پیشگیری از جرائم را داشتم، اما در آن برنامه زبان جدی بود و پرونده‌ها جنایی بودند و سبک دیگری از آگاهی بخشی را داشتیم.

گفتی است نگو نگفتی محصول مشترک شبکه نسیم و موسسه فرهنگی هنری ناجی‌هنر به تهیه کنندگی آریا طاهری با اجرای یزدان فتوحی در حوزه اجتماعی روز‌های یکشنبه و سه شنبه ساعت ۱۸ از شبکه نسیم به روی آنتن می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار