نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: قطره قطره خون مظلومان غزه ، موجب سرگونی حکومت مستکبران آمریکایی و صهیونیستی خواهد شد.

 حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان در خطبه های نماز جمعه امروز شهر کرمان که در مصلی امام علی برگزار شد،با بیان این مطلب در خطبه نماز جمعه کرمان گفت: گر چه امروز اردوگاه مردم مظلوم غزه زیر بمباران موشک‌های آمریکایی صهیونیستی است، اما قطره قطره این خون‌ها وجدان‌های پاک را در سراسر دنیا بیدار می‌کند و موجب سرنگونی مستکبران خواهد شد.

وی افزود: دشمنان از صدر اسلام به دنبال محدود کردن اسلام بودند، اما امروز اسلام در دنیا فراگیر شده و خط و گفتمان انقلاب اسلامی ایران، تحت فرامین امام (ره) و مقام معظم رهبری در دنیا حتی کشور‌های غربی جلوه گر شده است بطوریکه جوانان آمریکایی و انگلیسی متاثر از نامه رهبر معظم انقلاب به دنبال پیام‌های انقلاب اسلامی ایران می‌باشند و در برابر ظلم صهیونیست‌ها و حامیان آنها قیام می‌کنند.

امام جمعه کرمان تاکید کرد: امروز مقام معظم رهبری شجاعانه و با صراحت به دانشجویان آمریکایی به صراحت می‌نویسند شما بخشی از جبهه مقاومت را تشکیل داده اید و جوانان غرب و آمریکای جنایتکار به خواندن قرآن به ویژه مفهوم نورانی آن دعوت می‌شوند.

وی بیان کرد: اگر چه اردوگاه مردم رنج کشیده غزه در چادر‌ها توسط بمب‌های آمریکایی به خاک و خون کشیده می‌شود، اما بدانید هر خونی که در غزه و هر نقطه جهان به زمین ریخته می‌شود، پیام دارد و بیدار کننده است و در کشور‌های استعمارگر جوان‌های پاک را بیدار خواهد کرد و روزی کاخ‌های آنها بر سرشان خراب خواهد شد. 

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با تجلیل و گرامیداشت یاد شهدای ۱۵ خرداد سال ۴۲ بیان کرد: این شهدای مظلوم در آغاز انقلاب جان خودشان را برای آزادی ملت فدا کردند.

وی با اشاره به اهمیت تربیت دینی در جامعه تاکید کرد: تنها یاور ما در همه صحنه‌های سخت و آسان خداوند است و اگر کسی با تمام وجود به این اعتقاد داشته باشد، آنگاه تربیت دینی در وجود او به بار می‌نشیند.

امام جمعه کرمان ادامه داد: باید در پیچ‌های خطرناک مبارزه تقوای الهی در پیش بگیریم، انسانی پرهیزکار و در خدمت دستورات الهی باشیم و اعتقاد به نصرت خداوند، صبور بودن و در همه صحنه‌ها راه و رضایت خداوند را در نظر داشتن سه محور مهم تقوای الهی در زندگی است از آنجا که همه مقدرات در اختیار خداوند است، می‌توان تربیت دینی را محقق کرد و راه تحقق تربیت دینی توکل به خداوند از مسیر تلاش برای جلب رضایت پروردگار و همچنین صبر، اطاعت و استعانت از باریتعالی است.

برچسب ها: سرنگونی ، تربیت دینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار