مسوول برگزاری مسابقات کشتی آزاد جام تختی با اشاره به غیبت ستارگان نامدار در این پیکارها گفت: در ابلاغ اولیه اعلام شده که غیبت کشتی‌گیران بدون عذر موجه، محرومیت را به دنبال خواهد داشت.

حمید یاری، رئیس سازمان لیگ و مسوول برگزاری مسابقات کشتی جام تختی در زنجان پیش از ظهر امروز (جمعه) در جمع خبرنگاران به برگزاری مسابقات جام جهان پهلوان در شرایط خاص اشاره و اظهار کرد: این شرایط ناشی از قرار گرفتن در سال المپیک است، لذا این مسابقات چرخه سال گذشته برای انتخابی تیم ملی را نداشت.

مسوول برگزاری مسابقات جام جهان پهلوان تختی با تاکید بر اینکه اوزان غیر المپیکی و تیم ملی کشتی جوانان جهان از دل مسابقات جام تختی انتخاب خواهند شد، افزود: مسابقات در پنج وزن دوم به مانند پنج وزن نخست برگزار و نفرات برتر معرفی خواهند شد.

وی با تاکید بر لزوم ساماندهی مسابقات کشتی و همچنین حامیان مالی و تبلیغات محیطی گفت: تلاش می‌شود این ساماندهی در راستای بهره‌مندی ورزش کشتی انجام شود، کما اینکه حامیان جدیدی با معرفی ظرفیت‌های کشتی اضافه شده است.

یاری به غیبت کشتی‌گیرانی که شانسی برای عضویت در تیم ملی المپیک نداشتند در مسابقات جام تختی زنجان اشاره و تاکید کرد: در بخشنامه‌های ابلاغی گفته شده که غیبت بدون دلیل جریمه و محرومیت در پی خواهد داشت و برخی هم مدارکی را ارسال کردند که بررسی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.