دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان گفت: یکی از اراذل و اوباشی که با سلاح سرد به موکب شهدای خدمت در خرم آباد حمله و توهین کرده بود دستگیر شد.

علی حسنوند اظهار داشت: در اجرای برخورد با اراذل و اوباش و برخورد قاطعانه با این قبیل اشخاص و در راستای وظایف دادستانی، پس از اطلاع از وقوع جرم توسط یکی از اراذل و اوباش که با قدرت نمایی با چاقو و اخلال در نظم عمومی از طریق جنجال و هیاهو موجب درگیری و توهین به عوامل برپایی موکب شهدای خدمت شده بود بلافاصله بر اساس موازین قانون آیین دادرسی کیفری دستور جلب و دستگیری فرد مرتکب صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان با بیان اینکه نامبرده کمتر از ۲۴ ساعت توسط پلیس دستگیر وی بازداشت شد افزود: در خصوص اعمال مجرمانه‌ای که با قصد خدشه بر امنیت روانی شهروندان رخ دهد بدون هرگونه اغماض برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۷:۳۷ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
با این افراد باید به شدت برخورد بشه تا غلط بیجا نکنند،،یه مشت وطن فروش سبک مغز که پای شبکه های ماهواره‌ای و یا شبکه های اجتماعی که ضد جمهوری اسلامی لجن پراکنی می‌کنند میشینند و حرفه‌ای دشمنان کشور رو تکرار می‌کنند.. عقل و منطق و فهم و شعور هم ندارند اگر کسی هم بخواد اشتباهشان رو بهشون گوشزد کنه فحاشی می‌کنند و یاوه گویی می‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
س
۱۱:۳۹ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
این افراد بی ارزش و بیمار در کشور زیادند باید به اشد مجازات برسند در حد اعدام اما نه اعدام مجازاتها سنگین و بازدارنده به آنها داده شود نه بخور و بخواب
Iran (Islamic Republic of)
الی
۱۰:۳۸ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
اشد مجازات