پیشرفت ۳۵ درصدی پروژه ۵۰۲ واحدی نهضت ملی مسکن ملایر

مدیر بنیاد مسکن ملایر گفت:عملیات ساخت پروژه ۵۰۲ واحدی نهضت ملی مسکن این شهرستان با پیشرفت ۳۵ درصد در حال انجام است.

محمد مهدی عبدالملکی در این خصوص با اشاره به اینکه عملیات پروژه ۵۰۲ واحدی نهضت ملی مسکن در زمینی به مساحت ۳ هکتار و زیربنای ۶۸ هزار متر مربع در قالب ۱۳ بلوک در حال انجام است افزود: این طرح در ۱۲ بلوک ۴۰ واحدی و در دو پارت جداگانه ۲۰ واحدی و یک بلوک ۲۲ واحدی طراحی شده است.

وی ادامه داد: اکنون در این پروژه در حال انجام سقف پنجم بلوک‌ها هستیم و در این زمینه پیشرفت فیزیکی چشمگیری داشته ایم. 

مدیر بنیاد مسکن ملایر اظهار داشت: چنانچه متقاضیان نسبت به آورده خود متعهد باشند و در زمان‌های مشخص آورده خود را تامین کنند به طور حتم پیشرفت پروژه تسریع خواهد یافت ضمن اینکه نظام بانکی هم با مساعدت‌های خود در کنار بنیاد مسکن بوده و نسبت به آزاد سازی اقساط مراحل کار نقش خود را به خوبی ایفا می‌کند.

عبدالملکی با اشاره به مسکن ملی در شهر جوکار گفت: در جوکار ۱۱ نفر متقاضی تایید شده اند که از این تعداد ۵ نفر واریز وجه داشته اند و بعنوان متقاضی مؤثر شناخته شده اند. 

وی در ادامه بیان کرد: مراسم قرعه کشی با حضور دستگاه‌های نظارتی و نماینده فرماندار و بخشدار انجام شده و ۵ قطعه زمین تحویل ۵ نفر شده و قرار است هر قطعه زمین به یک نفر واگذار شود. 

این مسئول افزود: قرارداد‌ها منعقد شده و تسهیلگر در حال انجام فرایند گرفتن پروانه ساختمانی است.

عبدالملکی به مسکن نهضت ملی در شهر زنگنه هم اشاره‌ای کرد و ابراز داشت: در شهر زنگنه نیز ۴۴ نفر متقاضی تایید شده داشته که از این تعداد ۳۵ نفر واریز وجه داشته اند و بعنوان متقاضی مؤثر شناخته شده اند.

وی گفت: آماده سازی معابر در حال انجام است و به زودی مراسم قرعه کشی نیز انجام می‌شود و قطعات به مالکان تحویل داده خواهد شد همچنین برای شهر زنگنه نیز تسهیلگر تعیین شده است. 

مدیر بنیاد مسکن ملایر اظهار داشت: در شهر سامن نیز ۴۴ نفر متقاضی تایید شده داشته که از این تعداد ۲۴ نفر واریز وجه داشته اند و بعنوان متقاضی مؤثر شناخته شده اند که در هفته آینده قرعه کشی انجام و قطعات به مالکان تحویل داده خواهد شد.

وی بیان کرد: آماده سازی معابر در هفته آینده انجام می‌شود و برای این شهر نیز تسهیلگر تعیین شده است.

عبدالملکی گفت: یک پروژه ۱۴۰ واحدی نیز در دست اقدام است که در حال گرفتن پروانه ساختمانی هستیم و به بلافاصله بعد دریافت پروانه عملیات ساخت را آغاز می‌کنیم و در این مورد عملیات آماده سازی این پروژه به اتمام رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار