کشف یک تن و ۸۶۸ کیلو مواد افیونی در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان از کشف یک تن و ۸۶۸ کیلوگرم مواد افیونی از نوع تریاک و حشیش در شهرستان‌های سراوان، خاش و بمپور در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

 سردار  دوستعلی جلیلیان  اظهار داشت: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مواد مخدر شهرستان‌های سراوان، خاش و بمپور طی دو عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و با اشراف اطلاعاتی، از فعالیت باند‌های مسلح و سازمان یافته قاچاق در این شهرستان‌ها مطلع و با رصد لحظه به لحظه تحرکات اعضای این باندها، پس از شناسایی محل اختفاء قاچاقچیان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 وی تصریح کرد: سوداگران مرگ که در مواجهه با تکاوران پلیس تاب مقابله نداشتند با رها کردن مواد افیونی به اطراف متواری و در این عملیات یک تن و ۷۵۸ کیلوگرم مواد افیونی از نوع تریاک و ۱۱۰ کیلوگرم حشیش در مجموع یک تن و ۸۶۸ کیلوگرم مواد افیونی کشف، دو قاچاقچی مواد افیونی دستگیر و اقدامات پلیسی جهت شناسایی و دستگیری سایر قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به اینکه مخلان نظم و امنیت و هنجار شکنان باید بدانند که این استان جای امنی برای آن‌ها نیست و قاطعانه به حکم قانون با آنها برخورد می‌کنیم، تاکید کرد که با تشکیل قرارگاه ویژه عملیاتی در کل استان طرح‌های عملیاتی و پلیسی در جهت برقراری نظم و امنیت و آرامش شهروندان ادامه خواهد داشت

برچسب ها: موادمخدر ، فراجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار